obrotomierz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- a kto poiwedział, że trzeba kręcić do danego przebiegu? Piasłem przecież, że można przełożyć prędkościomierze ze starych zegarów do tych z obrotkiem. Zielony34 ma akurat wersję C - gdzie predkościomierz nie miał licznika dziennego - wiec tutaj jest mały problem. Ale jak masz licznik dzienny kilometrów, to normalnie przekładasz same predkościomierze.marcinek84 pisze:Zielony34, Lipek81, a jak jest ze sciezka z tylu? chodzi mi czy czasem nie ma miejsca na podlaczenie obrotomierza jak by chciec tylko niego przelozyc, bo wskaznik paliwa jest w tym samym miejscu przeciez. bo nie wiem jak w wersji "C" jest, a te 3 kable do obrotomierza zawsze mozna podpiac od wtyczek idacych do licznika. wtedy obudowa i predkosciomierz zostalo by a sam obrotek zalozyc. wedlug mnie to duzo latwiej niz krecic predkosciomierz do danego przebiegu jak nie mozna go zdemontowac aby zmienic przebieg.
dokładnie tak. wytarczy spędić trochę więcej czasu na poszukiwaniach właściwego zegara i przełożyć swój dotychczasowy prędkościomierz w miejsce nabytego. tylko w przypadku posiadania zegarów odinnego modelu pozostaje kombinowanie z bębnkami i wiertarkami i wentylatorkami i Bóg wie czym jeszcze:) pozdrawiamLipek81 pisze:- a kto poiwedział, że trzeba kręcić do danego przebiegu? Piasłem przecież, że można przełożyć prędkościomierze ze starych zegarów do tych z obrotkiem. Zielony34 ma akurat wersję C - gdzie predkościomierz nie miał licznika dziennego - wiec tutaj jest mały problem. Ale jak masz licznik dzienny kilometrów, to normalnie przekładasz same predkościomierze.marcinek84 pisze:Zielony34, Lipek81, a jak jest ze sciezka z tylu? chodzi mi czy czasem nie ma miejsca na podlaczenie obrotomierza jak by chciec tylko niego przelozyc, bo wskaznik paliwa jest w tym samym miejscu przeciez. bo nie wiem jak w wersji "C" jest, a te 3 kable do obrotomierza zawsze mozna podpiac od wtyczek idacych do licznika. wtedy obudowa i predkosciomierz zostalo by a sam obrotek zalozyc. wedlug mnie to duzo latwiej niz krecic predkosciomierz do danego przebiegu jak nie mozna go zdemontowac aby zmienic przebieg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości