obrotomierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn cze 22, 2009 16:49

Na obrotomierzu, który zamierzamy wstawić - można nalutować trzy kabelki: zasilanie, masę i jeden do zacisku "1" cewki; w Golf 2 zwykle był nim zielony i jak pisano dochodzi do kostki licznika.



sielski80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw cze 11, 2009 15:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: sielski80 » pn cze 22, 2009 16:57

Czy można założyć zegary do golfa3 CL z obrotkiem i czy są jakieś problemy przy tym.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn cze 22, 2009 17:49

Choć ten temat pierwotnie dotyczy Golfa 2, to te same uwagi odnoszą się do zamiany zegarów w Golfach 3. Różnica jest tylko we wzornictwie sprzętu - czynności i wymagania te same.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn cze 22, 2009 18:17

marcinek84 pisze:Zielony34, Lipek81, a jak jest ze sciezka z tylu? chodzi mi czy czasem nie ma miejsca na podlaczenie obrotomierza jak by chciec tylko niego przelozyc, bo wskaznik paliwa jest w tym samym miejscu przeciez. bo nie wiem jak w wersji "C" jest, a te 3 kable do obrotomierza zawsze mozna podpiac od wtyczek idacych do licznika. wtedy obudowa i predkosciomierz zostalo by a sam obrotek zalozyc. wedlug mnie to duzo latwiej niz krecic predkosciomierz do danego przebiegu jak nie mozna go zdemontowac aby zmienic przebieg.
- a kto poiwedział, że trzeba kręcić do danego przebiegu? Piasłem przecież, że można przełożyć prędkościomierze ze starych zegarów do tych z obrotkiem. Zielony34 ma akurat wersję C - gdzie predkościomierz nie miał licznika dziennego - wiec tutaj jest mały problem. Ale jak masz licznik dzienny kilometrów, to normalnie przekładasz same predkościomierze.



Awatar użytkownika
Ukashu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 13:50
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Ukashu » pn cze 22, 2009 19:47

Lipek81 pisze:
marcinek84 pisze:Zielony34, Lipek81, a jak jest ze sciezka z tylu? chodzi mi czy czasem nie ma miejsca na podlaczenie obrotomierza jak by chciec tylko niego przelozyc, bo wskaznik paliwa jest w tym samym miejscu przeciez. bo nie wiem jak w wersji "C" jest, a te 3 kable do obrotomierza zawsze mozna podpiac od wtyczek idacych do licznika. wtedy obudowa i predkosciomierz zostalo by a sam obrotek zalozyc. wedlug mnie to duzo latwiej niz krecic predkosciomierz do danego przebiegu jak nie mozna go zdemontowac aby zmienic przebieg.
- a kto poiwedział, że trzeba kręcić do danego przebiegu? Piasłem przecież, że można przełożyć prędkościomierze ze starych zegarów do tych z obrotkiem. Zielony34 ma akurat wersję C - gdzie predkościomierz nie miał licznika dziennego - wiec tutaj jest mały problem. Ale jak masz licznik dzienny kilometrów, to normalnie przekładasz same predkościomierze.
dokładnie tak. wytarczy spędić trochę więcej czasu na poszukiwaniach właściwego zegara i przełożyć swój dotychczasowy prędkościomierz w miejsce nabytego. tylko w przypadku posiadania zegarów odinnego modelu pozostaje kombinowanie z bębnkami i wiertarkami i wentylatorkami i Bóg wie czym jeszcze:) pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości