Strona 1 z 1
					
				---Diagnoza stanu silnika---
				: pn kwie 04, 2005 23:52
				autor: chudy69
				Witam
Bylem na sprawdzeniu cisnienia sprezania i wyszlo ze mam po 13 i na 
jednym 10 (silnik 2E)poza tym lyka mi olej tak ze 2l miedzy zmianami
(polsyntetyk). Jakie powinno byc cisnienie? No i jak myslicie czy to tylko 
uszczelniacze? czy moze cos powazniejszego?
Dzieki za pomoc.
A tak nawiasem to jak mozna usunac wlasny post  

 [/b]
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 04, 2005 23:55
				autor: MAREK 74
				może to uszczelniacze albo coś poważniejszego
nie wiadomo......
rozbierz motor to zobaczysz
			 
			
					
				
				: wt kwie 05, 2005 16:00
				autor: stary123
				A mechanior powiedział Ci gdzei to ciśnienie znika (chodzi o to czy przez nieszczelen zawory czy pierścienie że o uszczelce pod głowica nie wspomne).
Po pomiarze ciśnienia wystarczy kapnąć trochę oleju do środeczka i zmierzyć jeszcze raz ciśnienie - jak się zwiększy to znak że spyla przez pierścienie, a jak pozostaje bez zmian to zawory (jeżeli uszczelka pod głowica jest OK)
Pozdr
			 
			
					
				
				: wt kwie 05, 2005 16:12
				autor: Sylvo23
				wiesz co a ja mysle ze ci pekł olejowy pierscien na tym garku co 10 ma ,ja mam o siebie od 11,5 do 12,5 na kazdym inaczej,a głowica racej nie padła moze uszczelniacze na zaworach padły
			 
			
					
				
				: wt kwie 05, 2005 18:42
				autor: TAZ
				Dotrzyj zawory na nowo i wymień uszczelniacze. Jak jest luz w prowadnicy zaworów wymień prowadnice i zawory. Dołu na razie nie ruszaj.
			 
			
					
				
				: wt kwie 05, 2005 23:22
				autor: chudy69
				No to mnie natchneliscie nadzieja bo troszke sie zmartwilem ze bede musial sprzedac mojego przecinaka ale widze ze nie taki diabel straszny... Jutro mechanior i wycena zobaczymy ile bekniek za operacje na sercu
DZieki panowie