Strona 1 z 2
					
				problem przerywa 1.3 wielopunkt z 1991r
				: śr kwie 06, 2005 18:50
				autor: cezary
				mam problem posiadam Golfa II od niedawna silnik 1.3 wielopunkt wersja Function.Rano zapala od cyka po przejechaniu ok. 1km zaczyna przerywać i szarpać jakby mu brakowało paliwa,albo nie było iskry. Dzieje się tak zazwyczaj kiedy na dworzu jest chłodniej, z początku myślałem że to paliwo zamarza, ale teraz nie ma minusowych temperatur. Na wolnych obrotach działa idealnie, kiedy chcę ruszyć to gaśnie.Nie wiem o co chodzi proszę o podpowiedź.Wcześniej miałem Forda Fiestę i o takim czymś nie było mowy(zachciało mi się luksusu).
			 
			
					
				
				: śr kwie 06, 2005 19:13
				autor: collo
				sprawdzales przewody swiece kopulke palec a moze sonda odlacz ja i pojezdzij. wtyczke sondy znajdziesz kolo "niby" gaznika po prawej, taka podluzna stojac przodem do auta, sprawdz tez odme moze lapie gdzies falszywe powietrze
			 
			
					
				
				: śr kwie 06, 2005 19:18
				autor: Hoover
				na 99% zapłon, ale fałszywe powietrze tez moze byc....na bank te dwie rzeczy:)
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: śr kwie 06, 2005 20:17
				autor: collo
				zaplon?? po przejechaniu ok 1 km wylaczy sie ssanie i chodzi na wolnych a wtedy zaczyna szwankowac mialem cos podobnego jak lapalo falszywe powietrze odma ale sondy bym tez odpiol i pojezdzil
			 
			
					
				
				: śr kwie 06, 2005 20:34
				autor: cezary
				to znaczy co z tym zapłonem?Odmę miałem wyjętą i przeczyszczoną wszystko poskręcałem ściągaczami rurki są całe, aha zdejmowałem kostkę elektr.,która znajduję tuż za filtrem powietrza i było przez chwilę lepiej nie wiem co w tej obudowie się znajduje?A nie napisałem jeszcze że po południu jest wszystko OK.to sonda chyba odpada?Nie wiem może się narażę,ale Ford Fiesta pod względem awaryjności był o niebo lepszy nic przy nim nie robilem tyle że brał olej.
			 
			
					
				
				: śr kwie 06, 2005 20:42
				autor: cezary
				to znaczy co z tym zapłonem?Odmę miałem wyjętą i przeczyszczoną wszystko poskręcałem ściągaczami rurki są całe, aha zdejmowałem kostkę elektr.,która znajduję tuż za filtrem powietrza i było przez chwilę lepiej nie wiem co w tej obudowie się znajduje?A nie napisałem jeszcze że po południu jest wszystko OK.to sonda chyba odpada?Nie wiem może się narażę,ale Ford Fiesta pod względem awaryjności był o niebo lepszy nic przy nim nie robilem tyle że brał olej.
			 
			
					
				
				: śr kwie 06, 2005 23:38
				autor: melon
				jest kilka rzeczy ktore moga to powidowac..
czyjnik termiczny ,swiece,sonda.. . jak chcesz to sie odezwij na priva ja mam warsztat i mam u siebie ten sam silnik wiec jakby co wal na priv...
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 17:13
				autor: cezary
				co to znaczy priva?nie łapie
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 17:15
				autor: cezary
				co to znaczy priva?nie łapie
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 17:46
				autor: Hoover
				to jest wiadomość prywatna...ikonka obok profilu
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 18:09
				autor: Sylvo23
				siemka,to sąda na 100% jat chcez ja sprawdzis ja przyspieszac pompuja gazem(szybko w miare),moze sie to wydawac nielogiczne a jednak,jezeli bedzie przyspieszał nornalnie,to kup uniwersalna sąde z opla za 200 zł ,i bedzie działał ja rakieta
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 18:32
				autor: cezary
				ja cię przepraszam, ale to jest nielogiczne,nie rozumiem
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 18:40
				autor: Sylvo23
				normalnie, odłacz sądę i prubuj jedzać,a jak zaczniez przyspieszac wciskaj gaz prawie do konca i puszczaj ale nie tak jakbys wogóle go nie dawał,poprostu troche pusc i znowu wcisnij prawie do konca tylko trób to energicznie a nie jak fłegmatyk
			 
			
					
				
				: czw kwie 07, 2005 18:49
				autor: cezary
				dzięki zlapałem