Strona 1 z 2

cos nie tak z golfikiem mk3 :-(

: śr kwie 06, 2005 20:00
autor: P!@sek
Siema !!
Mam problem z silnikiem AMM 1.8. A mianowicie kiedy jade samochód z początku szarpie i muli, potem jakoś idzie. Pali więcej. Wyminiałem już chyba wszystko: kopułka, palec, przewody WN, świece, filtr paliwa.
Kiedy wcisne gaz do dechy silnik ma bardzo dziwne brzmienie (jakby sie dusił). Jak włącze ogrzewanie to cała kabina wali benzyną. Byłem na komputerze z 5 razy i niby wszystko ok. Samochód to jeden wielki muł. Pomóżcie mi ! Co to może być ? Czy mogła by to być zła sonda ?
:grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:

: śr kwie 06, 2005 20:21
autor: pw524
Miałem to samo dosłownie kilka dni temu objawy te same mulił szarpał itp.Okazało się że dostawał tak na oko ze 3 razy więcej benzynki. Usterkę znalazłem sam, okazało się że urwał się przewód od czujnika połorzenia przepustnicy.Sprawdż wszystkie przewody które lecą do wtrysku(odsyłam do książki) u mnie urwał się w takim miejscu że nigdy bym się nie spodziewał,że tam zajrzałem to był akt desperacji.Mam tylko jedno ale,nie wiem jaki kolega ma wtrysk,mój to 1.8 RP BOSCH-Monojetronic.

: śr kwie 06, 2005 20:24
autor: P!@sek
Ja mam BOSCH mono-mototronic !!

: śr kwie 06, 2005 20:35
autor: pw524
To prawie to samo,tu na stronie jest dobra książka warto się z nią zapoznać.Życzę koledze cierpliwości,wiem jak denerwuje taka usterka której nie można zlokalizować :pub:

: śr kwie 06, 2005 20:41
autor: MAREK 74
jak masz zapłon ustawiony ?

: śr kwie 06, 2005 21:01
autor: P!@sek
Zapłon jest idealny (usatawiany na lampę stroboskopową) i sprawdzany kilkakrotnie.

: śr kwie 06, 2005 21:27
autor: MAREK 74
odłącz sonde
zobaczymy co bedzie

: śr kwie 06, 2005 22:08
autor: P!@sek
odłączyłem i to samo nawet jeździłem na samym kolektorze i nic !!

: śr kwie 06, 2005 23:07
autor: P!@sek
Piszcie !!! bo te mulenie mnie już wkurza !! :satan:

: czw kwie 07, 2005 14:31
autor: P!@sek
Nie macie więcej pomysłów ??

: czw kwie 07, 2005 15:50
autor: TUTENHAMON
A sprawdzałęś czujnik temperatury silnika on daje sygnał na kompa jak jest walniety daje wiecej paliwa rura się robi z tyłu czarna i czuć nie raz paliwo poza tym przy dodawaniu gazu szarbie samochodem tak że odrywasz się od siedzenia.

: czw kwie 07, 2005 16:13
autor: P!@sek
sprawdzałem i (niby) czujnik jest dobry !

: czw kwie 07, 2005 18:22
autor: Sylvo23
Jak se sonde kupisz o problemie zapomnisz,u mnie tak było w 1,4 na monowtrysku,nic innego

: czw kwie 07, 2005 19:17
autor: TUTENHAMON
Wiedz popatrz jeszcze czy gdzieś nie łapie fałszywego powietrza może obluzowała się jakas opaska popatrz przy kolektorze jak uszczeleczka wyglada