wycieraczki :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

eko

wycieraczki :/

Post autor: eko » wt kwie 12, 2005 13:46

Czolem, jestem kompletnym laikiem i mam dosc "naiwne" pytania:

1.w moim vw golfie, przelacznik wycieraczek w dolnej pozycji moze pracowac z interwalami od 2 do 22 sekund. Pytanie, jak te interwaly sie ustawia?
2.
gdy spryskam tylna szybe, wycieraczka nie zatrzymuje sie, jest sposob by ja wylaczyc?

Z gory dzieki za pomoc



kalus666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kalus666 » wt kwie 12, 2005 13:55

witam:
pyt1: wlaczasz czasowe, wylaczasz wtedy wycieraczki tez wykonuja ruch czekasz czas po jakim ma nastepowac kolejny ruch i wlaczasz znowu czasowo.
pyt2: pojedyncze nacisniecie wlacznika wycieraczek w kierunku silnika wlacza tylna wycieraczke aby wylaczyc znowu musisz nacisnac wlacznik tylnej wycieraczki.

pozdrowienia



Mateusz Sołtysek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 11, 2004 10:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Mateusz Sołtysek » wt kwie 12, 2005 15:21

kalus666 pisze:witam:
...
pyt2: pojedyncze nacisniecie wlacznika wycieraczek w kierunku silnika wlacza tylna wycieraczke aby wylaczyc znowu musisz nacisnac wlacznik tylnej wycieraczki.

pozdrowienia
No tak powinno to działać w teorii, ale możesz mieć uszkodzony silnik od tylniej wycieraczki, wówczas mimo ponownego naciskania włącznika wycieraczki będą dalej pracowały (jak tak mam). Tylko dziwne, że to najczęsciej dzieje mi się podczas deszczu lub po prostu gdy jest mokro, myślałem że to jakieś przebicie na kabelkach, lub coś w tym stylu ale elektryk, powiedział że to wina silnika, niedługo (w weekend) będę go wymieniał więc się okaże :bigok: .

Pozdrawiam
Mateusz



eko

Post autor: eko » wt kwie 12, 2005 16:04

Mateusz Sołtysek pisze:
kalus666 pisze:witam:
...