Strona 2 z 2

: ndz paź 21, 2007 21:55
autor: pawelh
jjacekkx pisze:
Mash pisze:tasme mozna przekrecic dwa i pol raza w lewo i dwa i pol raza w praw0, ustaw ja w pozycji zero majac kola na wprost i pamietaj przy zakladaniu kierownicy zeby taki punkt wybity na kierownicy zgadzal sie z tym wybitym na tej kolumnie na ktorej montujesz kierownice
dokładnie tak, możesz też vagiem podejrzeć w blokach pomiarowych (blok 05-nie jestem pewny nie pamiętam) po zatrzymaniu auta -koła na wprost , jak ustawiony jest czujnik skrętu (skala w stopniach), dopuszczalne odchylenie 5 stopni.
01423 lateral acceleration sensor G200-electric circuit failure (boczny sensor przyspieszenia).
czujnik który znajduję się na kolumnie kierownicy, najprawdopodobniej padnięty, może tylko nie podłączony, lub kłania się używana taśma, mimo to adaptacja powinna przejść pomyślnie.pozdrawiam
Kolego czy dobrzę tłumaczę sobie adaptację
" uruchomić samochód, skręcić kołami raz w prawo i raz w lewo następnie ruszyć na krótkim dystansię z prędkością do 20 km/h, upewnić się że koła są na wprost i zatrzymać samochód zgaśić silnik ???........

: pn paź 22, 2007 21:00
autor: makeć
pawelh pisze:" uruchomić samochód, skręcić kołami raz w prawo i raz w lewo następnie ruszyć na krótkim dystansię z prędkością do 20 km/h, upewnić się że koła są na wprost i zatrzymać samochód zgaśić silnik ???........

#

Start the vehicle.
#

Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
#

Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.


If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight
------------------------------------------------------------------
dokładnie ;) czasami kontrolka zgaśnie zaraz po ruszeniu i to już jest informacja ,że test został zakończony ale nic się nie stanie jak dokończysz w/g instrukcji.pozdrawiam

: wt lis 06, 2007 22:00
autor: pawelh
jjacekkx pisze:
Mash pisze:tasme mozna przekrecic dwa i pol raza w lewo i dwa i pol raza w praw0, ustaw ja w pozycji zero majac kola na wprost i pamietaj przy zakladaniu kierownicy zeby taki punkt wybity na kierownicy zgadzal sie z tym wybitym na tej kolumnie na ktorej montujesz kierownice
dokładnie tak, możesz też vagiem podejrzeć w blokach pomiarowych (blok 05-nie jestem pewny nie pamiętam) po zatrzymaniu auta -koła na wprost , jak ustawiony jest czujnik skrętu (skala w stopniach), dopuszczalne odchylenie 5 stopni.
01423 lateral acceleration sensor G200-electric circuit failure (boczny sensor przyspieszenia).
czujnik który znajduję się na kolumnie kierownicy, najprawdopodobniej padnięty, może tylko nie podłączony, lub kłania się używana taśma, mimo to adaptacja powinna przejść pomyślnie.pozdrawiam
adaptacja niepomyślna!Jak można sprawdzić ten boczny sensor przyspieszania?

Kontrolka ESP I AIRBAG

: śr lis 10, 2010 19:21
autor: zajac
Jak się pozbyć poniższego dziadostwa

01423 Lateral accelaration sensor g200
57-10 electriccircuit failure - intermittent

01423 Lateral acceleration sensor g200
27-10 implaisuble signal interminttent


błąd da się skasować kontrolka przestaje świecić , ale jak tylko skręcę jadąc szybciej zapala się i świeci się do zgaszenia silnika

Kontrolka ESP I AIRBAG

: czw lis 18, 2010 23:27
autor: zajac
pomoze ktos