Przerywanie przy 1900 obr/min

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Szymoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn cze 25, 2007 01:55
Lokalizacja: Mysłowice

Przerywanie przy 1900 obr/min

Post autor: Szymoch » pt paź 05, 2007 22:55

Witam. Czy ktos z was spotkal sie juz z tym problemem jak w temacie ? Silnik podczas gwaltownego przyspieszania wchodzi na obroty, tylko ma odczuwalne "potkniecie"(przerywa) kazdorazowo przy obrotach okolo 1900, dalej idzie plynnie, nie wazne czy silnik zimny czy cieply. Zapala bez problemu. Odczuwalne bardziej jak wjezdza sie pod gorke. O dziwo delikatnie przyspieszajac badz jadac z gorki, auto przyspiesza plynnie. Na luzie dodajac gazu - wszystko ok. Czyli dzieje sie to tylko pod obciazeniem. Mechanik zalecil wymienic swiece, ale oczywiscie to nie bylo to. Nie chce wymieniac pol osprzetu silnika. Wiem, ze teraz padna hasla kable, kopulka, komputer itp. Jednak zanim zaczne to robic to moze ktos z Was juz mial ten problem i mi pomoze. Prosze o fachowe porady i z gory dziekuje.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pt paź 05, 2007 23:24

Mialem podobny problem ale w MK3 2.0.. przy ostrym przyspieszaniu mial przerwaznie przy ok 1700-1900, teraz mialem wymieniana pompe wody,oleju pasek rozrzadu napinasz i rolki.. i od 2 dni nie mam takiego problemu, moze gdzie tu u Ciebie tez siedzi problem, ale niekonieczne...


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Szymoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn cze 25, 2007 01:55
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Szymoch » sob paź 06, 2007 09:04

Powiem Ci, ze nie widze powiazania rozrzadu i pompy wody z tym, wymiana bylo okolo 90 tys.(teraz mam 146tys), samochod pracowal dobrze, dzieje sie tak od miesiaca. Jezeli rozrzad jest dobrze zalozony to nie ma wplywu na elektryke. Dzieje sie tak juz przy polowie wcisnietego gazu, podczas delikatnego - jest ok. Help :pub:



wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Re: Przerywanie przy 1900 obr/min

Post autor: wolff » ndz paź 07, 2007 11:15

Witam.
Mam ten sam problem .Komputer nic mi nie pokazuje(zero bledow.)Wymienilem wszystkie filterki,swiece i przeplywomierz wczesniej(okolo 2 miesiecy),ale falowaly mi oobroty i to mi pokazal vag.Obroty pieknie trzyma ale to szarpanie zaczelo sie nasilac gdy zaczela sie jesienna pogoda.Spryskalem kable wysokiego woda i w ciemnosci sprawdzalem -nic.ROBILEM TAKZE ADAPTACJE PRZEPUSTNICY. Moim zdaniem moga to byc kable wysokiego .


wolff

Szymoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn cze 25, 2007 01:55
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Szymoch » ndz paź 07, 2007 20:33

Sprawdze kable, dla mnie o tyle jest to dziwne, ze jak dam pelny but to idzie rowno, a jak przyspieszam jak panowie w kapeluszach to przytnie - nie jest to jakies mocne szarpanie, ale jednak. Moze jakies inne sugestie ?



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn paź 08, 2007 09:01

filtr paliwa, pompa paliwa ? :chytry:


TDPower

Szymoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn cze 25, 2007 01:55
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Szymoch » pn paź 08, 2007 14:12

Mam sekwencje - dzieje sie tak samo na benzynie i gazie ( wtedy filtr i pompa jest ominieta)



Awatar użytkownika
davedohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:39
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: davedohc » pn paź 08, 2007 20:31

Mialem taki sam problem i pomogla wymiana swiec, skoro Tobie to nie pomoglo moze kable wysokiego napiecia padly... Jaki jest przebieg silnika?
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 20:34 przez davedohc, łącznie zmieniany 1 raz.



Szymoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn cze 25, 2007 01:55
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Szymoch » pn paź 08, 2007 23:36

146 tys. km ... kable moga wywolywac taki efekt?



MiKev
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 19:05
Lokalizacja: Coventry

Post autor: MiKev » wt paź 09, 2007 02:24

a moze przeplywka?



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » wt paź 09, 2007 16:20

wg. mnie kable WN albo wykasować ustawienia przepustnicy w VAG chyba adatpation i kanal 00 - save (factory setting)



Szymoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn cze 25, 2007 01:55
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Szymoch » wt paź 09, 2007 16:30

Kupie kabelki, potem zrobie adaptacje.



wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: wolff » wt paź 09, 2007 17:57

Szymoch pisze:Kupie kabelki, potem zrobie adaptacje.
Napisz czy cos pomoglo-ja bym obstawial kabelki?


wolff

B.K.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 09, 2007 18:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: B.K. » wt paź 09, 2007 18:28

U mnie podobne objawy ustąpiły po wymianie kopułki i przy okazji palca rozdzielacza. Wcześniej też wymieniłem świece, bo też już nadszedł ich czas. Silnik 1.6 benzyna bez gazu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 58 gości