problem z uciekąjacym prądem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

g4mario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 16, 2007 18:57
Lokalizacja: Warszawa

problem z uciekąjacym prądem

Post autor: g4mario » pt paź 26, 2007 21:19

Drodzy,

prosze o pomoc w ustaleniu przyczyny ginącego pradu! Samochod nie chce zapalic po trzech dniach nieuzywania. W lutym tego roku kupilem nowy akumulator, ladowanie sprawdzane i jest OK! Radio podlaczone oryginalna kostka, zadna lampka w kabinie czy bagazniku nie pozostaje wlaczona. CO MOZE BYC PRZYCZYNĄ takiego stanu rzeczy, moze ktos spotkal sie z takim problem w MKIV,

pozdrawiam
Mariusz


pozdrawiam
Mariusz

greg

Post autor: greg » pt paź 26, 2007 21:29

g4mario, masz duzo czasu? jak tak - to wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i zaczynasz uzupełniać który zacznie dawać pobór prądu ( a nie powinien na wyjętym kluczyku) to masz to urządzenie.



g4mario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 16, 2007 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g4mario » pt paź 26, 2007 22:12

dzieki za rade Greg!
tylko moje pojecie o elektryce jest mizerne! rozumiem, ze mam uzyc miernika przy skrzynce z bezpiecznikami?


pozdrawiam
Mariusz

greg

Post autor: greg » pt paź 26, 2007 22:39

najprościej to wystarczy że sprawdzisz czy po podłączeniu danego bezpiecznika następuje pobór prądu - większość bezpieczników jest odłączona przy wyłączonej stacyjce a więc nie powinny pobierać prądu urządzenia z tych bezpieczników - przykład- grzanie szyb, lusterek, wentylator nawiewu, klimatronik itd

[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 10:41 pm ]
jeśli tam nie ma poboru prądu to możliwy jeszcze pobór przy alarmie jeśli masz podłączony nieoryginalny z własnym zasilaniem to przy padniętej baterii alarmu masz bardzo duży pobór



g4mario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 16, 2007 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g4mario » wt gru 04, 2007 12:07

Po wielu probach ustalenia co jest przyczyna poboru pradu okazuje sie, ze samochod jest w 100% spawny, wystepuje pobor 25miliamperow(chyba- z tego co mowia mechanicy z VW bardzo maly) na module komfortu.


WIEC CZY KAZDY MKVI JEST NIE DO URUCHOMIENIA PO CZTERACH DNIACH NIE JEZDZENIA? GDZIE NIEMIECKA PRECYZJA I NIEZAWODNOSC, MOZE TO PRZEREKLAMOWANY PARCH!

Jezeli jest to mozliwe to prosze o opinie innych uzytkownikow MKVI.


pozdrawiam
Mariusz

Tomalka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob paź 07, 2006 22:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tomalka » wt gru 04, 2007 13:25

g4mario pisze:
WIEC CZY KAZDY MKVI JEST NIE DO URUCHOMIENIA PO CZTERACH DNIACH NIE JEZDZENIA?
Rozumiem, że MKIV a nie MKVI? Chyba, że testujesz jakiś prototyp :helm:
Mój MK IV, po miesiącu postoju na parkingu na deszczu i śniegu, odpalił jakbym 10 minut temu go zgasił, także wydaje mi się, że coś jest nie tak u Ciebie...
Ostatnio zmieniony wt gru 04, 2007 13:27 przez Tomalka, łącznie zmieniany 1 raz.



leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » wt gru 04, 2007 13:32

kolego sprawdz podstawowe odbiorniki rozrusznik wentylator chlodnicy klakson i alternator czasem mierzenie przy bezpiecznikach nic nie daje

z doswiadczenia wiem ze pobor moze byc wszedzie ja mialem padniety przelacznik swiatel i tam "uciekal" prad trzy dni i nie bylo po co isc do auta



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt gru 04, 2007 14:14

Sprawdź ładowanie może jest za małe.


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

g4mario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 16, 2007 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g4mario » wt gru 04, 2007 15:20

Tomalka pisze:Rozumiem, że MKIV a nie MKVI?
JASNE ZE MKIV :)
leoncio pisze: z doswiadczenia wiem ze pobor moze byc wszedzie ja mialem padniety przelacznik swiatel i tam "uciekal" prad trzy dni i nie bylo po co isc do auta
DZISIAJ DOWIEDZIALEM SIE, ZE W MOIM SAMOCHODZIE ZALOZONY JEST INNY PRZELACZNIK REGULACJI LUSTEREK, BRAK JEST W NIM POZYCJI PODGRZEWANIA ICH, I MOZE TO ON ZABIERA PRAD?(MOZE TAK BYC, ZE BEDZIE POBIERAL PRAD?)


pozdrawiam
Mariusz

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 15:44

g4mario pisze:Po wielu probach ustalenia co jest przyczyna poboru pradu okazuje sie, ze samochod jest w 100% spawny, wystepuje pobor 25miliamperow(chyba- z tego co mowia mechanicy z VW bardzo maly) na module komfortu.
skoro tak to nie moduł komfort zżera - a sprawdzałeś akumulator? Czy przed zmianą akumulatora w lutym też się tak działo?



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt gru 04, 2007 15:45

Sam przełącznik nie pobiera prądu. Ale może być że cały czas lusterka są podgrzewane.


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

g4mario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 16, 2007 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g4mario » wt gru 04, 2007 16:08

greg pisze:Czy przed zmianą akumulatora w lutym też się tak działo?
trudno powiedziec! przy zakupie samochodu byl ten problem, nawet urwalem z ceny samochodu na nowy akumulator! wydawało sie na poczatku, ze jest ok-po wymianie na nowy- teraz jak zrobilo sie chlodniej znowu jest problem!
VW Maniak pisze:Sam przełącznik nie pobiera prądu. Ale może być że cały czas lusterka są podgrzewane.
( to samo uslyszalem w serwisie)rozumiem, ze przelacznik dziala z pozycja podgrzewanych lusterek po wlaczeniu podgrzewania tylnej szyby?tak? a jezeli to wina przelacznika to pozytywny skutek powinno przyniesc jego odlaczenie z kostki?dobrze mysle?


pozdrawiam
Mariusz

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 16:18

g4mario pisze:dobrze mysle?
dobrze, ale jeśli grzeją cały czas to wystarczy że jak przyjdziesz rano do samochodu - dotknij lusterek - jak ciepłe to grzeje cały czas



g4mario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn lip 16, 2007 18:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g4mario » wt gru 04, 2007 16:25

raczej juz po nich, jezeli zakladac, ze caly czas grzaly, po ostatnich opadach sniegu na pewno bym to zauwazyl, nawet wlaczelem je myslac, ze dzialaja poprawnie! no, a jesli sie nawet spalily wklady lusterek, to czy moze to powodowac pobor pradu i wymiana (odlaczenie)przelacznika moze cos pomoc?


pozdrawiam
Mariusz

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości