słaba VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomaszewski102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt cze 19, 2007 11:44
Lokalizacja: KOŁO

słaba VR6

Post autor: tomaszewski102 » wt lis 27, 2007 17:31

Mam problem z vr6 jest słaba podłaczył mi gościu pod vaga i okazało sie że coś jest z wtryskiem na drugim cylindrze,sprawdzałem opór i napięcie idace do niego jest ok..ale jak zdejme wtyczke to silnik pracuje tak samo.I jeszcze gaśnie jak jest rozgrzany na wolnych obrotach...aha no i strzela przy zmianie biegów,obroty dochodzą na maksa do 5000obr/min a powinno chyba być więcej HELP!!!!

[ Dodano: 27 Lis 2007 20:43 ]
hey jestem kto:)


carlos

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr lis 28, 2007 08:02

tomaszewski102, skoro VAG pokazuje błąd na drugim cylindrze i po odpięciu od tego wtrysku zasilania nadal silnik chodzi tak samo to nad czym tu się zastanawiać :?:
Napięcie mówisz dochodzi więc problem jest z samym wtryskiem lub listwą.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr lis 28, 2007 10:56

A w VR 2,8 wtryski nie pyla w sekwencji 3 i 3 ??? , bo wtedy to niekozliwe zebyc wypatrzyl ze to 2 gar nie jest sprawny.



tomaszewski102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt cze 19, 2007 11:44
Lokalizacja: KOŁO

Post autor: tomaszewski102 » śr lis 28, 2007 12:20

nie wiem..... :goof:


carlos

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: słaba VR6

Post autor: Borys » śr lis 28, 2007 12:38

tomaszewski102 pisze:Mam problem z vr6 jest słaba podłaczył mi gościu pod vaga i okazało sie że coś jest z wtryskiem na drugim cylindrze,sprawdzałem opór i napięcie idace do niego jest ok..ale jak zdejme wtyczke to silnik pracuje tak samo.I jeszcze gaśnie jak jest rozgrzany na wolnych obrotach...aha no i strzela przy zmianie biegów,obroty dochodzą na maksa do 5000obr/min a powinno chyba być więcej HELP!!!!

[ Dodano: 27 Lis 2007 20:43 ]
hey jestem kto:)
sprawdz kompresje na 2 gim cylindrze moze cis sie podgieło na zaworkach


www.vrservice.pl

tomaszewski102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt cze 19, 2007 11:44
Lokalizacja: KOŁO

Post autor: tomaszewski102 » czw lis 29, 2007 21:54

jeśli to zaworek to nie wiesz może jaki koszt naprawy???cos tam dzwoni taki odgłos jakby coś było z tą sprężynką co są w głowicy......to chyba będzie to ale wtrysk chyba też swoją drogą zastanawiam się nad nowym motorem....ten ma 1mm luz na wale więc nie ma sensu w niego pakować.... :grrr:


carlos

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » czw lis 29, 2007 22:02

poprostu szklanki stukają . Ale nie wiem czy od szklanek moze samochód osłabnąć ??



tomaszewski102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt cze 19, 2007 11:44
Lokalizacja: KOŁO

Post autor: tomaszewski102 » czw lis 29, 2007 22:17

Ale przez ten luz na wale bierze chyba olej?????


carlos

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » czw lis 29, 2007 22:19

teoretycznie tak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 73 gości