Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » śr maja 19, 2010 01:26

Podaj nr tych liczników (swojego oryginalnego, tego co montujesz i tego z Golfa którego wsadu używasz). Sprawdzałeś czy dokładnie zgadzają się pinouty zestawów wskaźników Leon <=> Golf?



Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » śr maja 19, 2010 09:58

Stare zegary 1M0 920 801 D, nowe 3B0 920 925. Wsadów próbowałem różnych ori pasatowy, 1J5 920 826 i innych. Pinoutów nie sprawdzałem ale skoro w innych leonach działa to i u mnie powinno. Po czym immo zegarów komunikuje się z ecu? K czy can czy po innym oddzielnym kablu?
Zastanawia mnie jeszcze pierwszy blok na kanale 23
wg. tego http://translate.google.com/translate?h ... .google.pl
Kod w ecu nie zgadza się z tym odczytanym przez zegary z kluczyka?

A i jeszcze jedno, jeśli zegary 3B0 są v13 to czy wsad z golfa też musi być v13 czy może być inny?
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 10:07 przez Arek84, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » śr maja 19, 2010 16:59

generalnie jest tak że linia diagnostyczna wchodzi do zegarów na wejście K-Line, a potem wyjściem W-wire wychodzi do wejścia K w ECU.


Obrazek Obrazek

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 20, 2010 08:16

Poza tym że próbujesz zegary z anglika to z pewnością wsad Golfa 826 nie może zadziałać! Nie można żonglować wsadami IMMO2 i IMMO3. Wsad musi być dopasowany do zegarów pod tym względem. Wersje to już można wgrywać dowolne, najwyżej coś innego nie będzie działać jak powinno.

Odnośnie wartości z kanałów - komunikację z ECU masz, transponder nie zablokowany, więc tutaj problemów nie widzę.



greg

Post autor: greg » czw maja 20, 2010 10:22

Arek84 pisze:3B0 920 925
najprawdopodobniej to jest immo 3 w passacie



Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » czw maja 20, 2010 13:48

3B0 920 925 to immo3, po zawartości wsadu widać.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 20, 2010 14:04

Mimo wszystko chyba jednak nie... Te liczniki były stosowane w roku modelowym 2001 (względnie do początku 2002 w przypadku produkcji w Mosel). Wcześniej (rok modelowy 2000) występowały z końcówką 2. 2002 rok modelowy to "rok zmian" - najpierw 6, potem 7. W 2003 pojawia się 9 (na początku nie ze wszystkimi silnikami, wszystkie mają "9" od 2004).



greg

Post autor: greg » czw maja 20, 2010 15:24

tjwasiak, nie będę się sprzeczał ale zerknij sobie na wsad - we wsadzie
Arek84 pisze:3B0 920 925
masz i numer nadwozia, i numer immo i program rozpoznaje eeprom jako immo3 - mówimy cały czas o eeprom passata a nie golfa



Awatar użytkownika
Fojt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 13:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Fojt » czw maja 20, 2010 20:53



Obrazek
Mk6 GTI DSG 2.0 TSI Stage 4

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt maja 21, 2010 02:15

Żyłem w błogiej pewności, że IMMO3 wprowadzili w VW od roku modelowego 2002. Skoro twierdzicie że tam jest i VIN to pewnie macie rację że to musi być IMMO3...



greg

Post autor: greg » pt maja 21, 2010 11:59

tjwasiak, nie dziw się - ja też byłem zaskoczony :blush: - tym bardziej ze wg wszystkich opisów ostatnia cyfra 5 to immo2 - a już któryś z kolei eeprom i immo3



Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » pt maja 21, 2010 14:34

Chyba już się przymierzali do wprowadzenia immo3, mam dwa takie same liczniki oba 925 po zawartości wsadu widać, że oba są immo3 ale w jednym jest normalnie vin a w drugim w miejscu vin jest XXXX to by oznaczało, że ecu było jeszcze immo2.

Tak czy siak, ktoś wie czemu u mnie nie chce to działać?
Ewentualnie podjął by się usługi uruchomienia tego u mnie,


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » sob maja 22, 2010 17:11

hryniew, to Czyli jak mam to rozumieć u mnie numer jest 1J0 919 860 D czyli to ostatnie zero wg Ciebie co oznacza że immo nie ma w ogóle skoro wiem że jest



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » sob maja 22, 2010 19:05

pszmiel pisze:hryniew, to Czyli jak mam to rozumieć u mnie numer jest 1J0 919 860 D czyli to ostatnie zero wg Ciebie co oznacza że immo nie ma w ogóle skoro wiem że jest
Zegary 919 są tylko immo2


Obrazek Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 54 gości