Zmiana tarcz z 239 na 256 - pytanie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zmiana tarcz z 239 na 256 - pytanie.

Post autor: chosen » pt maja 23, 2008 21:05

Witam, kupilem calego paska b3 kombi z końca produkcji (jak cos mam go na cześci do sprzedania) i z racji tego ze ma większe tarcze chcialem polepszych w swoim gti hamulce..

Teraz moje pytanko.. mam z tego paska tarcze (są dość gurbe), zaciski, i jarzma, cyz będę musial wyjmować tez piastę, czy to wystarczy do wymiany ?
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 21:35 przez chosen, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt maja 23, 2008 22:42

gdzieś czytałem, że zwrotnice golf mk2 i passat są wymienne między sobą ale wymaga to sprawdzenia, a jeśli masz w mk2 heble 239 mm to zapewne masz zwrotnice z jarzmami wykonane jako jedność, czyli nie jarzmo przykręcane do zwrotnicy tylko całość(tak przynajmniej było w roku 89- kolega ma takie zwrotnice w GTi, tato w jetta z motorem GU-czyli tarcze wentylowane jak i zwykłe miały tak samo wykonaną zwrotnicę)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob maja 24, 2008 00:07

ja mam z 91, jarzmo przykreca sie do zwrotnicy. Z tego co się dowiedziałem na własną ręke wsyztsko bedzie ładnie pasić :helm:


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob maja 24, 2008 09:32

czyli była jakaś zmiana, może unifikacja z passatem, wiem bo kolega chciał zakładać heble 280 do mk2 z rocznika 89 i miał problem ze swoimi zwrotnicami- ale skoro masz jarzma przykręcane to faktycznie nie powinno być problemu ze swapem na 256mm


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Erold
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 18:01
Lokalizacja: spod VaWy

Post autor: Erold » sob maja 24, 2008 14:56

Z tego co wiem, to MK2 przy hamulcach 239 wentylowanych (GTI 8v) jarzma są integralne ze zwrotnicami, dlatego pozostaje swap zwrotnic np z MK3 TDI...



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 27, 2008 00:24

rzeczywiście chłopaki co mówili ze jarzma nie byly przykrecane, a pomylilo mi się to z tym ze jak z tyłu zmienialem belkę, to tam jarzma odkrecalem :)

No ale dobra, piasty przełozylem, nowe przewody, wszytsko uruchomilem i czuc roznice w hamowaniu .. ;]


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt maja 27, 2008 00:27

A nie będzie problemu z pompą hamulcową, nie będzie za mało wydajna?Z tego co się orientuje to tarcze , zaciski i jarzma to nie wszystko.


Black

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 27, 2008 00:35

mysle ze nie


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob lip 05, 2008 02:31

sory za odkop ale nie bede zaczynał nowego tematu..... mam mk2 z hamulcami 239 gdzie jazma sa zlane razem z piasta...i pytanko czy jezeli przełoze zwrotnice z piasta tarczami 256 went. i zaciskami od mk3 tdi 110km to bedzie to pasowac bez zadnych przerobek??i czy pompy nie bede musiał zmieniac??


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob lip 05, 2008 12:03

pewnie tak o ile te od mk3 są na 4 sróby a nie na 5 ... chociaz nie do końca wiem czy to ma jakies znaczenie..

Ja tez normalnie mialem odlewane jarzma ze zwrotnicami, tylko mi sie cos pomyliło, zalozylem wszytsko i teraz hamuje o wiele lepiej.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob lip 05, 2008 12:05

to sa na 4 sroby, i podobno pasuje plug'n'play, ale czekam az ktos mnie w tym utwierdzi... zeby na jakiegos znoka nie natrafic........


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » sob lip 05, 2008 13:14

ostatnio w swoim mk3 wymieniałem kpl przód z 239 na 256 tez 4 śruby . Wsadziłęm od Passata b3 kpl i wszystko gra zwrotnice zaciski tarcze i klocki
nie ma problemu


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob lip 05, 2008 13:50

no wlasnie, ja tez brałem z paska :)


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob lip 05, 2008 16:48

czyli jezeli od paska pasuje do mk3 i od paska pasuje do mk2 czyli z mk3 bedzie pasowalo do mk2 :)a frezy na połoscie pasowaly w piaste??


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości