syncro

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lider.dh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 20, 2004 12:12
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

syncro

Post autor: lider.dh » śr sie 13, 2008 10:21

witam
panowie czy moge wymontowac tylny naped w celu inspekcji pozostawiajac wal i nadal jezdzic ??
nie narobi sie cos z mechanizmem roznicowym na przedniej polosi ??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sie 13, 2008 10:48

Nic sie nie narobi, wyjmuj i spokojnie możesz jeździć. No i lepiej rozpinać całość na ostatnim elemencie. Między drugą podporą a łącznikiem z wiskozą.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lider.dh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 20, 2004 12:12
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: lider.dh » śr sie 13, 2008 10:57

czyli razem z wiskoza wypinac tak jak myslalem ??
mam jeszcze pytanie co moze byc przyczyna ze czasem naprawde rzadko ale sie zdarzy przy cofaniu cos rypnie w tylnym kole jak by ktos z mlotka przymalil ??pozniej chodzi dobrze no i dodam ze glosniej chodzi chodzi przy cofaniu slyszalny dobrze w kabinie


pozdrawiam
LiDeR

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sie 13, 2008 10:59

Podpory wału sprawdź. Jak są wyrobione to cofnięcie powoduje zmianę naprężeń i przy wyrobionych podporach wał uderza w metal podpory.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lider.dh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 20, 2004 12:12
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: lider.dh » śr sie 13, 2008 11:05

a glosna praca napedu to normalne ?? wydaje dzwieki jak wsteczny w normalnej skrzyni tylko glosniej
dzieki bardzo za pomoc


pozdrawiam
LiDeR

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sie 13, 2008 11:26

Nie jest normalna taka praca. Najpierw sprawdz czy masz olej w napedzie, potem dopiero kombinuj z wyjmowaniem.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr sie 13, 2008 20:40

A jak u kolegi ze światłami cofania? W Syncro działanie tych świateł ma poważny wpływ na pracę napędu! Poważnie...



lider.dh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 20, 2004 12:12
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: lider.dh » śr sie 13, 2008 23:13

naped dziala dobrze pomijajac glosna prace sprawdzalem na szutrze wszystkie kola ida praktycznie od startu do przodu i do tylu swiatla tez w porzadku


pozdrawiam
LiDeR

Awatar użytkownika
red87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
Lokalizacja: polska cerekiew
Kontakt:

Post autor: red87 » sob sie 23, 2008 19:12

Witam ja mam golfa 2 syncro i ostatnio zaczol sie tylny most blokowac, takie dosc szarpniecia. Ale jak sie wylaczy silnik i wlaczy na nowo to jest dobrze. I tez czasem nie idzie cofac bo sie tylni most blokuje. A jak jade na biegu to troche huczy ale jak wlacze na luz to jest cicho. moze ktos mi doradzi co moze byc.


Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » sob sie 30, 2008 17:45

red87, mozesz miec podjechany dyfer , moze to byc spowodowane paroma uchybieniami , jak np: brak oleju , roznica wysokosci kola przedniej osi wzgl tylnej. Dluzsza jazda moze spowodowac awarie.

Skorzystam z tematu o syncro i zapytam. Mam jettke syncro 91r silnik 1P ,skrzynia ARM, w miejscu wlacznika swiatel cofania jest zlacze , chyba 8 pinowe , jak kupilem to bylo rozpiete. Do czego ono sluzy. W Etce pisza "wlacznik cofania i/albo dla hamowania silnikiem stwerownik -regulator dla wersji z nap. 4x4"
Identyczna wtyke mialem w jettce 85r USA ,ale to sluzylo i o siwatel cofania i do ekonomizera.
Ostatnio zmieniony sob sie 30, 2008 17:46 przez PiTTer99, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
red87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
Lokalizacja: polska cerekiew
Kontakt:

Post autor: red87 » ndz sie 31, 2008 03:54

PiTTer991, a jezeli byly inne wysokosci kol przednich od tylnich to jaka moze byc usterka?? bo sprawdzalem ze jak cofam to sie blokuje tylni most a jak ruszam do przody to sie blokuje przednia os. ja mam ogulnie silnik g60 z corado a skrzynia syncro z wersji 78kw.


Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32752
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz sie 31, 2008 09:34

A jak u kolegi ze światłami cofania? W Syncro działanie tych świateł ma poważny wpływ na pracę napędu! Poważnie...
pierwsze słyszę :-k


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » ndz sie 31, 2008 10:51

red87, Wplyw jest taki ze majac zalozmy wieksze kola z tylu, to w trakcie jazdy przednie kola kreca sie wolniej , przez co masz zapiety caly czas naped , a roznica w predkosci obrotowej osi przedniej i tylnej powoduje naprezenia w dokladce skrzyni, wale , wisko , i dyfrze, z czego najczesciej poddaje sie ten ostatni , czyli przekladnia kątowa dyfra. Na Twoim miejscu najpierw posprawdzalbym oleje w dyfrze - skrzyni, a pozniej ew wymontowal naped i rozebral , zobaczyl jak wyglada przekladnia katowa dyfra. Moglo skosic zeby i czasem Ci sie blokuje uklad.


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz sie 31, 2008 13:04

ta szeroka kostka co masz niby odpieta to ona wlancza swiatla cofania i zalancza tylny most do jazdy do tylku wlanczajac elektromagnes w tylnym moscie jesli jest odpieta nie dziala naped do tylu przod jest zalanczany podcisnieniowo


jesli ciezko chodzi tylny most to moze byc ze dlugo jezdziliscie bez oleju lub na kiepskim np hipol moga sie zasierac lozyska lub przekladnia katowa i moze rozwalic most widzialem juz taki az obudowa popekala i nadawal sie na zlom

jak by co to mam pare elementow tylnego mostu jak by ktos chcial


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości