nie schodzi z obrotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

nie schodzi z obrotow

Post autor: Duber » pt sie 26, 2005 20:54

pomocy.mam golfa mk2 1.8 66kv.przy schodzeniu z obrotow silnik zatrzymuje sie na ko 2 sek w okolicach 1200obr.na 2 sek.poczym dalej schodzi.sprawdzalem wszystko.mono wtrysk sonde czujniki temp.potencj.pomocy brak mi sil



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt sie 26, 2005 21:01

Rozłącz akumulator i idż na :pub:
A jak wrócisz podłącz spowrotem i napisz czy coś sie zmieniło .
pozdro flat



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 26, 2005 21:49

oj kilka razy tak robilem resetowanie nie pomoglo .dzieki ale to nie to.

[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 21:51 ]
flatron316, nie pomoglo kilka razy reset.komputer



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt sie 26, 2005 22:54

A potencjometr przepustnicy czyściłeś? A silnik krokowy ci sie nie wiesza albo nie zacina?
A może masz gaz?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 26, 2005 23:25

flatron316, czyscilem delikatnie te scieszki jest ok silniczek zmienialem na nowy przed kupnem sprzedawca pozwolij na probe sprawdzic.czujniki temp. zmienialem,podstawke pod monowtryskiem zmienialek ,linke nowa od gazu,przepustnica niema luzu niemam sily.

[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 23:26 ]
piotr2, niemam gazu

[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 23:49 ]
flatron316, czyscilem wszystkie masy, wtyczki przy sterowniku,regulowalem kat przepustnicy majac podlaczony miernik napiecia,a on dalej czyma obroty w okolicach1200przez 2 sek.to uciazliwe przy zmianie biegow itp.



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » sob sie 27, 2005 02:37

Elektronika wtrysku. Tak mi powiedział mechanik. U mnie podobnie się dzieje. Na razie nie jest to męczące i zdarza się bardzo żadko więc nie planuję wymiany. Podobno niezbyt droga sprawa.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » sob sie 27, 2005 07:35

Krembul pisze:Elektronika wtrysku. Tak mi powiedział mechanik
Bajka :grin: mi też taki kit wciskał założyłem gaz i było tak samo.
do piotr2
A spróbuj jeszcze delikatnie zapłon przestawić ale nie na strobo tylko na słuch .Czasem pomaga . Ten amortyzator o który się przepustnica wolnych obrotków opiera masz lużny rozumiem a i przy czyszczeniu potencjometra te 2 blaszki dogiąłeś delikatnie żeby styk był?
A spróbuj potencjometr złapać na 2 srubki i zmieniać położenie ( tam sie niewiele da ale te otwory są owalne) i wtedy zobacz jak obrotki spadają.
pozdro flat



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob sie 27, 2005 09:55

flatron316, blaszki delikatnie dogiolem nie jestem pewien czy ten amortyzator to jest ta srubka z lewej co sie odkreca miedzy dzwignia przepustnicy tam mam luz miedzy dzwignia przepustnicy a ta sruba.zauwazylem ze jak odepne dasilanie silniczka krokowego to niema tego jest ok.czyli cos zle steruje silniczkiem albo ma zly odczyt sterownik z jakiegos czujnika choc wszystkie sprawdzalem kilkakrotnie.silnik krokowy na bank mam dobry.brak mi sil



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » sob sie 27, 2005 15:09

Amortyzator to taki dings z gumą na sruby pod klucz 13 .A tobie krokowy to zawiesza a potem się cofa tak?bo to będie widać jak się krokowiec wysuwa spróbuj poruszyć tym potencjometrem nie na miernik ale na wyczucie i zobacz czy to coś da
flat



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob sie 27, 2005 18:52

flatron316, probowalem potencj.bez zmian tylko obroty sie zmieniala amorty. tez ok niewiem co z nim jest



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości