01271 - Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria silniczka/zablokowany)
01274 - Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany)
Niestety ale silniczki wyglądają na uszkodzone

, próbowałeś kasować błędy ? , koszt w aso takiego silniczka buja się w granicach 450 pln, na alledrogo znajdziesz taniej, wymiana nie jest łatwa, najłatwiej jest zdemontować pudło.
ale spokojnie ......
Spróbuj przy pomocy vag przeprowadzić test silniczków klimatronika:
Tylko zapłon - nie odpalać silnika - (Auto HVAC (08), następnie Output tests (03), klikasz "next" ), odczekujesz chwilę (nawet ze trzy minutki, możesz dłużej, jeśli aku masz sprawny), podczas testu silniczki,klapy i nawiewy będą sobie pracować w pełnych zakresach i istnieje możliwość odblokowywania się ich.
Następnie spróbuj skasować błędy, które pojawiły się po teście, być może pojawi się błąd:
00792 - Wyłącznik F129 ciśnienia układu klimatyzacji (info instrukcje serwisowe!!!)
ale nim się nie przejmuj - sprężarka nie pracuje i stąd on powstaje.
jeżeli błędy dają się skasować to jest światełko w tunelu

Możesz wtedy przystąpić do przywrócenia ustawień podstawowych, gorzej jak przy, którymś z błędów silniczków pojawi się opis:
FAULTY- wtedy tylko wymiana

przywrócenie ustawień fabrycznych:
Zaraz po zrobieniu TEST-u kasujesz błędy i wchodzisz w basic settings(04),blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera, przejdź w [Adaptację -10]
kanał 00 [Test] > [Save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) to czasem pomaga na sporo dolegliwości.
pamiętaj, żeby najpierw pokasować wszystkie błędy ,do testu tylko zapłon,po teście pojawi się błąd niewłączonej sprężarki(silnik stoi).
Fotka po to byś mógł zlokalizować silniczki i popsiukać je i ich cięgna czymś w stylu WD40 - przed testem, w trakcie też(jeśli w ogóle będą chodzić).
Pozdrawiam i miłej zabawy
