Gaśnie na wstecznym.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Casio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 03, 2009 13:10
Lokalizacja: Opolskie OST

Gaśnie na wstecznym.

Post autor: Casio » ndz paź 25, 2009 09:29

Witam.
Ostatnio borykam sie z problemem gasnącego samochodu po wrzuceniu wstecznego.Odpięty czujnik załatwił sprawe ale,wiadomo nie ma świateł cofania.Parę dni temu auto gasło za każdym razem po wrzuceniu wstecznego.Myślałem,że może czujnik walnięty,a niedawno był wymieniany,bo nie było świateł cofania.Po wymianie było ok przez ponad 2 miesiące aż do teraz.Z dwóch czujników zrobiłem jeden i autko smigało tak jeden dzień bez problemów.Teraz gaśnie ale nie zawsze.Jak odpalam na włączonych światłach drogowych to miga podświetlenie klimatronika i kontrolki świecą normalnie i słabiej,wszystko jednoczesnie.Jak światła wyłącze to panel na klimatroniku i kontrolki już nie migają.A odpala zawsze.Spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem?Co byście zasugerowali?Obstawiał bym jakis kabelek przetarty,ale czy tylko ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 09:51

Jak na moje oko,to jakieś zwarcie w czujniku powoduje mocny spadek napięcia i dlatego auto gaśnie :bigok: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Casio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 03, 2009 13:10
Lokalizacja: Opolskie OST

Post autor: Casio » ndz paź 25, 2009 10:22

Ale jak bieg wrzucony jest na luz,i po przekręceniu stacyjki są jakieś wachania napięcia przy zapalonych światłach to czy to może wskazywać tez na czujnik?Wydaje mi się,że "niespodzianka" powinna byc tylko po wrzuceniu na wsteczy.Hmmm...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 10:26

To odepnij na chwile wtykę od niego i sprawdź wtedy co się będzie działo na światłach.
Czujnik może być rozwalony do tego stopnia,że nawet na luzie robi lekkie przebicie,a po włączeniu świateł spadek staje się jeszcze większy i wszystko świruje.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Casio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 03, 2009 13:10
Lokalizacja: Opolskie OST

Post autor: Casio » ndz paź 25, 2009 10:36

no,ok zrobie to dzisiaj.Wtyczka pozostała z nowego a reszta,ze starego czujnika bo przy wyciąganiu pekł plastki w nowym czujniku.Ok.Jak sie pobawie do dam znać.

Jak narazie,nic się nie dzieje.Można cofać bez problemu.Muszę czekac do nastepnego razu.

Auto było u elektromechanika.Usterka usunięta,było zwarcie które szło na pompe.
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 18:27 przez Casio, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości