Dodatki czyszczace do ON lub PB - warto?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lipek1234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn paź 20, 2008 20:50
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lipek1234 » pt lis 27, 2009 22:33

dzięki za info :]
pzdr



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob gru 05, 2009 23:44

Oczywiście że warto stosować preparaty czyszczące - nic nie jest idealne i wszystkie płyny zostawiają osady powodujące różne dziwne zachowania techniki.
Zanim zrobisz operację wymiany "czegoś tam" - warto sprawdzić inne możliwości.
Jest kilkadziesiąt postów o nieszczęsnych przepustnicach, turbo ze zmienną geometrią...gdyby właściciel wcześniej zastosował odpowiednie preparaty to dzisiaj miałby spokój.
A tak - daje zarobić za "operację"... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Post autor: lukasz_bliw » ndz gru 06, 2009 15:52

Mam do Ciebie Staszku pytanie - co polecasz do przeczyszczenia gaźników w motocyklu ? Miałeś z czymś do czynienia ??


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz gru 06, 2009 23:30

lukasz_bliw pisze:Mam do Ciebie Staszku pytanie - co polecasz do przeczyszczenia gaźników w motocyklu ? Miałeś z czymś do czynienia ??
Czyszczenie gaźnika w motocyklu.
Zasady są bardzo zbliżone niezależnie od rodzaju pojazdu.
Mogę polecić dwa preparaty traktowane rozdzielnie - znajdziesz je w mojej propozycji pod linkiem u dołu.
Oznaczone są XB 40009 - do oczyszczenia układu wlotowego powietrza.
Oraz XB 40152 - dodane do paliwa w odpowiedniej proporcji.
Rozszerzenie informacji albo na PW albo na maila. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Julek654
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:39
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Julek654 » czw gru 10, 2009 00:04

W mojej fabryce do spycharek TD, ładowarek Ł34/35/CASE i lokomotyw TM, do ON dodawany jest, przy każdym tankowaniu, preparat firmy KERNITE "K-Gard". Remontowcy są zadowoleni z działania uszlachetniacza. Niestety, preparat jest sprzedawany przez dilera "tylko na firmę" w konkretnych ilościach - 2900zł netto za 30 litrów. Dawkowanie 100ml preparatu na 100l ON.
Może ktoś coś wymyśli.
Pozdrawiam.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw gru 10, 2009 10:17

Julek654 pisze:W mojej fabryce do spycharek TD, ładowarek Ł34/35/CASE i lokomotyw TM, do ON dodawany jest, przy każdym tankowaniu, preparat firmy KERNITE "K-Gard". Remontowcy są zadowoleni z działania uszlachetniacza. Niestety, preparat jest sprzedawany przez dilera "tylko na firmę" w konkretnych ilościach - 2900zł netto za 30 litrów. Dawkowanie 100ml preparatu na 100l ON.
Może ktoś coś wymyśli.
Pozdrawiam.
Nie ma potrzeby wymyślać.Konkurencja była, jest i będzie - mam w swojej ofercie dodatki do ON o różnym przeznaczeniu :pub:
Vide link u dołu.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
subt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt sie 12, 2008 16:48
Lokalizacja: P-w / W-wa

Post autor: subt » wt gru 15, 2009 11:56

oldstaszek pisze: Zanim zrobisz operację wymiany "czegoś tam" - warto sprawdzić inne możliwości.
Jest kilkadziesiąt postów o nieszczęsnych przepustnicach, turbo ze zmienną geometrią...gdyby właściciel wcześniej zastosował odpowiednie preparaty to dzisiaj miałby spokój.
Ja z chęcią się dowiem jaki mam stosować preparat aby nie zapiekały mi się kierownice w turbinie ze zmienną geometrią.

A swoją drogą skoro V-power diesel ma już w sobie specjalne dodatki/kompozyty/elixiry to czy warto kupować jakieś dodatkowe uszlachetniaczo-czyściciele do paliwa?
V-power jest o 0,50PLN/L droższe od standardowej wachy. 50 litrów full tankowania to wydatek w stosunku do standardowego paliwa ekstra 25 PLN, czyli mniej wiecej tyle samo, co koszt takiego dodatkowego siuwaksu. To nie lepiej dla przeczyszczenia układu zatankować od czasu do czasu V-power i efekt będzie taki sam jak przy zakupie dodatku czy może jednak te dodatki mają lepsze właściwości niż V-power :chytry:



lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Post autor: lukasz_bliw » wt gru 15, 2009 16:02

Mnie tylko zastanawia skoro te wszystkie preparaty są takie cudowne to dlaczego żaden producent ich nie poleca... Tylko nie piszcie że z chęci zysku :)


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt gru 15, 2009 18:03

Producent czego?
Sprecyzuj co masz na myśli - tak napisałeś że może być wszystko - od "producenta powietrza" w kołach zaczynając... :pub:

@ SUBT
Turbo ze zmienną geometrią - temat jest trochę dłuższy i zacząć go trzeba od odpowiedzi na pytanie - co i w jaki sposób unieruchamia kierownice. Mam na uwadze przeciwdziałanie a nie sam fakt przedmiotowej usterki. Należy starać się usunąć przyczynę aby potem nie leczyć skutków. Myślę że da się określić drogę dojścia do tego..:pub:
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 18:11 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Post autor: lukasz_bliw » śr gru 16, 2009 01:04

producenci samochodów oczywiście :)


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr gru 16, 2009 09:08

Producenci samochodów - jaki mieliby w tym interes?
Przedłużanie żywotności autka stoi w jawnej sprzeczności z ich produkcją a co za tym idzie - sprzedażą.Nie znam takich co działają na wlasną szkodę(reklamy mówią oczywiście coś innego)... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

trucker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 09:34
Lokalizacja: WPR

Post autor: trucker2 » czw gru 24, 2009 11:55

Witam dołączam się do dyskusji ponieważ jeżdzę dieslem w pracy i to dość dużo w każdą pogodę i porę roku, nie mogę się pochwalić wiedzą książkową a jedynie własną praktyką i mogę powiedzieć że wszelkiego rodzaju dodatki do ON które mają za zadanie czyszczenie układu zasilania jak również nie zamarzanie paliwa sprawdzają się szczególnie zimę, wielu moich kolegów z pracy nie stosowało tydzień temu tych że specyfików i samochody nie chciały pracować , albo zapaliły i zaraz zgasły albo wogóle nie zapaliły trzeba było palnikiem zadziałać, tak więc mogę polecić wszystkim te preparaty zwłaszcza wtedy kiedy ktos nie może sobie pozwolić na to żeby samochód nie zadziałał (wykorzystuje samochód do zarabiania pieniędzy) .



kapi55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 11:55
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: kapi55 » śr sty 06, 2010 21:31

Co do xeramica to ja już więcej nie wleję tego syfu do baku, otóż przed świętami wlałem xeramic na pełen bak tak zapobiegawczo i od tamtej pory silnik mi szarpie na każdym biegu powyżej 2tyś/min przy każdej temp.silnika. Wyjeździłem tamten bak paliwa , a teraz znów zalałem do pełna tylko bez tego uzdatniacza i ciągle to samo , a jestem pewien że to przez to bo wcześnie takich objawów nie miałem zwłaszcza że znam mój samochód i wiem kiedy go boli.W weekend wymienię filtr paliwa i powietrza i mam nadzieję że pomoże.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr sty 06, 2010 22:55

Tak bywa - rozpuściło osady i pogoniło do filtra - lepik. Te o których sam piszę zostały sprawdzone w warunkach warsztatowych i mam w związku z tym swoje wnioski o których informuję zainteresowanych.
Rozetniesz to pewnie zobaczysz.Czasem można "przedobrzyć"... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości