Strona 13 z 13

: pt cze 25, 2010 11:06
autor: PELE
jak już chcecie lać takie diesel system cleanery proponuję chemię MOTUL lub VALVOLINE. Dlaczego? Sprawdzone środki renomowanych producentów, sam stosuje w zmodzonym TDI PD Valvoline max life diesel system cleaner i nie narzekam, wszystko jest ok :) w przyszłym tygodniu wyjazd nad morze mnie czeka i na cały baczek wleję w/w. specyfik :D

ważna sprawa, środek nie może za długo być w baku, najlepiej udać się gdzieś w trasę, ciągła praca, lekko przebutować, na pewno cos to da

: sob cze 26, 2010 18:16
autor: m.s
czarnybrat pisze:itam

mam pytanie odnośnie paliwa na stacjach BP
czym się różni ON od ON ultimate?
mam golf mk2 TD i podobno (tak słyszałem) że raz na 1000km zatankuje ON Ultimate(lub lepszą ropę) będzie dobre dla silnika. nie wiem czy to mit czy prawda ale chciałbym znać waszą opinię.
niestety lub stety mogę tylko na tej stacji tankować.
poprzedni td miał testowane rózne paliwo orlen lotos shell bp czy jest róznica tak oczywiscie mówimy o lepszym paliwku ON i jak na moje to shell i BP wyszły najlepiej tzn vmax i przyspieszenie potem orlen i lotos
pojezdzij dwa zbiorniki na ultimate potem przejdz na zwykły sam sie przekonasz :bigok:

: wt lip 13, 2010 19:04
autor: ak29
kiedyś miałem mietka 24 d i gdy miał problem odpalić przy minus 22 to na 60 litrów on dolałem mu 1 litr pb i problem się rozwiązał zobaczymyjak będzie z vw ale benzyna pomorze w odparopwaniu cząsteczek wody i paliwko niebędzie takie gęste a do benzyny najlepszy denaturat ale to tylko wtedy jak paliwo przymarza ilość gdzieś 1 litr na 70 litrów pb lecz z dyktą łatwo przesadzic i w przypadku pełnego wtrysku można je zabardzo przysuszyć :chytry:

: wt lip 13, 2010 21:09
autor: PELE
ak29, ma takie akcje jakie opisujesz jest najlepszy depresator szwedzkiej firmy SKYDD :D

: wt lip 13, 2010 21:11
autor: oldstaszek
pelton pisze:ak29, ma takie akcje jakie opisujesz jest najlepszy depresator szwedzkiej firmy SKYDD :D
Jest kilka takich depresatorów i wcale nie gorszych od SKYDA - reklama swoje robi. :pub:

: śr lip 14, 2010 11:43
autor: ak29
oldstaszek pisze:
pelton pisze:ak29, ma takie akcje jakie opisujesz jest najlepszy depresator szwedzkiej firmy SKYDD :D
Jest kilka takich depresatorów i wcale nie gorszych od SKYDA - reklama swoje robi. :pub:
a to nawet niewiedziałem że są takie środki

: śr lip 14, 2010 11:47
autor: PELE
a to nawet niewiedziałem że są takie środki
oczywiście sens lania tylko w okresie zimowym, ja lałem najpierw depresator s shella a później skyda i byłem bardzo zadowolony, jedyna uwaga to jak już będziesz lał go to najlepiej aby miał temperaturę pokojową :) proporcje bodajże pięćdziesiątka na cały bak ropki :) najpierw depresator a później ropa, ładnie się zmiesza

: sob lip 24, 2010 01:06
autor: art29
No to ja powiem tak ...G olfinek nawet przy - 22 i więcej odpalił ,zakręcił i cyk nawet benzyniaki TOYOTYmiały problem . 0d 4 lat tankuje na BP i od 2 lat tylko ultimate ON BP do golfera leję i powiem tak stoii na placu a bucha bez problemu .A myślę ze nie warto wlewać dodatków do paliw ,przecież to tylko napędza sprzedaż (moje zdanie )

Re:

: pt lip 30, 2010 19:21
autor: Przemo440
demoniszcze pisze:A jak działają dodatki tupu STP na pompowtryski? nie ma przeciwwskazań?
to nie wiem ale ja do swojego leje produkt firmy stanadyne, http://www.jrmotors.pl/stanadyne/78-dod ... ce-formula" onclick="window.open(this.href);return false;
podnosi liczbę cetanową on