Zewnetrzna pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kotek34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 17, 2009 16:01
Lokalizacja: ja to znam

Zewnetrzna pompa paliwa

Post autor: kotek34 » czw gru 17, 2009 16:16

Witam wszystkich serdecznie!

Mam taki problem ze swoim autkiem. Mianowicie uszkodzila sie mi zewnetrzna pompa paliwa (ta pod autem), dokladnie to peknely mocowania i spadla na asfalt. Wskutek tego uszkodzil sie krociec od powrotu paliwa do baku. Bylem u dwoch specow od spawania plastikiem, ale nie potrafili oni nic z tym zrobic (jakas niespwalana odmiana plastiku, nie mieli takich elektrod) Zjedzilem kilka szrotow ale rowniez nie dalo sie nic konkretnego znalezc.

Na Allegro tez ciezko cos dopatrzyc, bo u mnie wklad (pompa) jest dobra, antomiast obudowa jest uszkodzona. Zabrzmi to glupio pewnie, ale czy mozna podpiac ta pompe do auta, puszczajac "powrot" paliwa bezposrednio do baku, omijajac pompe.

Reszta obudowy jak i pompy jest sprawna, tylko wlasnie jest urwany krociec od powrotu paliwa. Zalatwilem sobie inna obudowe pompy, kompletna, ale okazalo sie, ze wejscie pompy ma srednicie wieksza niz w mojej poprzedniej. Moja ma 52mm a ta dobra obudowa ma 60mm.

Potrzebuje samochod, jak najszybciej, do czasu az nie zalatwie dobrej. Znajomy mechanik ma mi dac znac jak cos znajdzie, ale nie wiem ile to potrwa.

Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » czw gru 17, 2009 17:30

Nie bardzo powrót dawać do baku bezpośrednio , może mu brakować paliwa później , a działa to tak w zbiorniku jest pompa o małym ciśnieniu która podaje paliwo do tego zbiorniczka i dalej pompą o wyższym ciśnieniu do silnika , jeśli powrót dasz do baku mała pompa nie da rady dopompować potrzebnej ilości paliwa do większej pompy.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw gru 17, 2009 21:44

Beszczyk pisze:Nie bardzo powrót dawać do baku bezpośrednio , może mu brakować paliwa później , a działa to tak w zbiorniku jest pompa o małym ciśnieniu która podaje paliwo do tego zbiorniczka i dalej pompą o wyższym ciśnieniu do silnika , jeśli powrót dasz do baku mała pompa nie da rady dopompować potrzebnej ilości paliwa do większej pompy.
przeciez do baku normalni wchodzi powrót... wiec czemu miałaby nie napompowac mala pompka ?

a co to moze czy nie moze, to ja jezdzilem bez malej pompki i da tuza sobie radzila normalnie :)


kotek34, a powidz mi co ty masz za silnik w tym golfie ?? jakis swapik był ? czy jak ? jakies foto mozna ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości