Planowanie i szlif bloku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dejmi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 29, 2007 11:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Planowanie i szlif bloku

Post autor: dejmi » czw sty 28, 2010 21:45

Witam,
Chcę odratować golfika II 1.8 zaczynam od silnika i mam w związku z tym parę pytań.
Silnik już rozłożyłem na części pierwsze.
Chcę zrobić planowanie głowicy szlif zaworów, cylindrów i samego bloku.
Czy może znacie albo możecie polecić jakiś warsztat na terenie wrocka który wykona te rzeczy oraz dobierze odpowiednie zawory i całą resztę po wykonanych szlifach?
W jakiś normalnych cenach.
znalazłem 3 takie warsztaty na terenie wrocka:
Piętka S.C
HUZAR
evolutionmotorsport
Czy możecie coś powiedzieć o nich?
Kolejne pytania;
-chcę wymienić wałek rozrządu tylko nie mam pojęcia na jaki i gdzie tego szukać jak możecie coś napisać na ten temat.

-co jeszcze można zrobić aby zwiększyć moc silnika? pomijając turbo
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 21:55 przez dejmi, łącznie zmieniany 1 raz.


Ciężka praca daje rezultaty...

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw sty 28, 2010 22:10

Zacznijmy od tego że teraz nie robi się szlifu bloku (czytaj cylindrów).
To wiąże sie z tłokami nadwymiarowymi itd.
To było dawno.
Co możesz zrobić to remont głowicy.
Jeżeli masz dużą kryzę na cylindze ,to lepiej zainwestować w "inny"silnik.
1,8 jest od za....bania.



DariuszK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: DariuszK » czw sty 28, 2010 22:13

zgadzam sie z poprzednikiem, wpakujesz sie w ogromne koszty i nic wiecej po co chcesz szlifowac blok i cylindry?? chcesz wymienic pol silnika na nowy? nowe tloki walek, zawory, za duze koszty, kup uzywany za grosze



dejmi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 29, 2007 11:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: dejmi » czw sty 28, 2010 22:18

Ok z cylindrami nie jest źle więc zostawiam to w spokoju.

Powiedzcie co mogę zrobić jeszcze żeby coś z niego wyciągnąć.


Ciężka praca daje rezultaty...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 28, 2010 22:20

to może napisz co silnikowi dolega


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

dejmi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 29, 2007 11:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: dejmi » czw sty 28, 2010 22:31

Po prostu chcę zrobić kapitalke i wyciągnąć z niego parę koni więcej.
Z tego co zauważyłem po dzisiejszym zdemontowaniu głowicy tłoki waliły w głowice luzy się porobiły poza tym stracił kompresje, wogole umarł już dawno. W tamtym roku zrobiłem przekładke na inny a ten stał w piwnicy. Teraz mnie zebrało żeby go odnowić i włożyć.


Ciężka praca daje rezultaty...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt sty 29, 2010 05:06

Głowica- planowanie, zawory, regulatory, uszczelniacze.
Wal - szlif, wyważenie, panewki
Nowe pierścienie na tłoki.
Koszt pewnie spory, przekalkuluj to dobrze.
P.S.
jeszcze wałek rozrządu...nie wiadomo co z nim. Do tego rozrząd, trochę pierdułek typu uszczelki...no nie wiem czy warto



dejmi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 29, 2007 11:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: dejmi » pt sty 29, 2010 07:25

Właśnie nie wiem co z wałkiem rozrządu. Gdzie go oddać ? Do jakiego warsztatu?
I chyba najważniejsze czy ta kopitalka doda więcej mocy? Jeżeli nie bardzo to napiszcie co jeszcze można zrobić z nim.


Ciężka praca daje rezultaty...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt sty 29, 2010 07:53

dejmi pisze:I chyba najważniejsze czy ta kopitalka doda więcej mocy?
Nie bardzo wiem dlaczego by miała dodać. To jest remont a nie tuning.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości