1.6 AKL drgawka i powracający błąd przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » sob cze 12, 2010 01:25

Kurcze odnośnie octavi 1.6 była zaadoptowana i nadal przy rozgrzanym silniku np: na światłach obroty są 1200 i na vagu pojawia się bład regulacja biegu jałowego dolna wartość Proszę o pomoc :( :(



Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: hossearkadio26 » sob cze 12, 2010 09:50

Mario0104 pisze:Kurcze odnośnie octavi 1.6 była zaadoptowana i nadal przy rozgrzanym silniku np: na światłach obroty są 1200 i na vagu pojawia się bład regulacja biegu jałowego dolna wartość Proszę o pomoc :( :(
Kolego odpinałeś czujnik płynu wspomagania?????? Poważnie odepnij go i zobacz jak auto bedzie sie zachowywac


Marcin

Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » sob cze 12, 2010 13:39

A czy możesz mi powiedzieć gdzie znajduje się ten czujnik i naprawdę to może być przyczyną



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

czujnik ciśnienia oleju w układzie wspomagania

Post autor: pasażer » sob cze 12, 2010 14:34

Mario0104 pisze:... gdzie znajduje się ten czujnik ...
odpowiedź masz kilka postów wyżej w podanym linku > klik > klik

Działanie ...


:hehe:



slava11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: slava11 » sob cze 12, 2010 15:29

Bylem wlasnie zobaczyc co to za czujnik no i tak na szybko ... przewod ktory idzie od pompy jest dosc mocno zapocony czyli nieszczelnosc mamy to fakt teraz czy to moze miec wplyw na te obroty sam czujnik bledow nie pokazuje wiec wydaje sie byc ok ale skoro jest tam nieszczelnie to moze on wysylac jakies dziwne parametry do kompa i pozniej sa takie szopki na skrzyzowaniach z obrotami wiec co zrobilem wyciaglem kabel z czujnika odpalilem no i na pierwszy rzut oka obroty jak najbardziej ok i bede dalej obserwował bo jak wspomnialem wszystko wychodzilo w praniu (jazda a w zasadzie postoje na swiatlach choc i przy dojezdzaniu tez obroty potrafily sobie falowac) tylko teraz mam pytanie .... czym grozi jazda z wyciagnieta wtyczka? zebym nie mial przygod bo juz wole te falujace obroty :) a ak nawiasem mowiac sprawdzilem i przewod ten ktory sie poci w serwisie kosztuje ok 600zł wiec zostaje tylko uzywka choc z tym wiadomo a w zasadzie nie wiadomo jak sie trafi no nic za czas jakis dam znac jak obserwacje u mnie moze w koncu cos drgnie z tymi obrotami choc lepiej zeby juz nie drgalo hehe pozdro



Ths
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lut 04, 2010 12:43
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Ths » sob cze 12, 2010 17:31

Panowie
Czy to jest czujnik płynu wspomagania?
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 462c6b48cc
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ee8d7e1bbe



slava11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: slava11 » sob cze 12, 2010 20:33

odpiolem ten sam jak na moje oko to musi byc to skoro tuz za pompa :)



Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » ndz cze 13, 2010 00:06

dzięki serdeczne Panowie jutro odepnę i zobaczymy co będzie i dam zanć

Jeszcze raz dzięki. Pozdr

[ Dodano: 13 Cze 2010 18:53 ]
Więc tak odłączyłem ten czujnik ale nie testowałem go w jeździe bo nie wiem czy może się coś jak bedę jechał?



Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: hossearkadio26 » pn cze 14, 2010 11:25

Ths pisze:Panowie
Czy to jest czujnik płynu wspomagania?
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 462c6b48cc
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ee8d7e1bbe
dokładnie kolego to jest ten czujnik jak sprawdzisz to daj znac :)


Marcin

Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » pn cze 14, 2010 15:46

jutro sprawdzę i dam znać czy coś pomogło ale czy nic się nie stanie jak odłączę? i zrobić to na zapalonym silniku czy na zgaszonym? Aha mam jeszce jedno pytanko o co chodzi że np: w trasie temperatura na wskaźniku ledwo jest po wyźej min i silnik jak sprawdzałem ostanio to był zimny . a w mieście w czasie jazdy jest skazówka na środku czy to jest normalne? Pozdr



slava11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: slava11 » pn cze 14, 2010 20:58

No panowie ... chyba moge powiedziec ze pelen sukces z tym czujnikiem przejechalem dzis ok 15 km po miescie co chwile skrzyzowania swiatla itp normalnie na tej samej trasie zawsze kilka razy przeklinalem ten silnik a dzis ..... obroty stabilne w pytke :) teraz mam tylko zagadke w postaci czujnik czy tez ten pocacy sie przewod czujnik jak ktos napisal ok 80 zł a przewod nowy 600 wiecie 80 zł ulica nie chodzi tym bardziej jak wyjdzie ze po wymianie czujnika bede musial wydac kolejne 600 złociszy no wiec co mowicie ... co sie stanie jezdzac bez podlaczonego czujnika? bno jak nie to moze narazie powstrzymam sie z czujnikiem i pomysle nad tym przewodem gumowo metalowym bo ten i tak nadaje sie do wymiany tak czy inaczej mam nadzieje ze znalazlem po 7 miesiecznej przygodzie gdzie go boli a teraz to juz tylko kwestia finansowa i bryczka w koncu nie bedzie dawac mi na tyle w kosc zebym myslal o zmianie.



Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » pn cze 14, 2010 21:13

A gdzie ten przewód się znajduje?? i może jak możecie to odpiszcie mi na wcześnijszego posta



slava11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: slava11 » pn cze 14, 2010 22:10

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ee8d7e1bbe
tu dokladnie widac co gdzie i jak a sam jestem ciekaw jakie moga byc przygody jezdzac z wypieta wtyczka



Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » pn cze 14, 2010 23:23

przed chwilą jechałem na odpiętym czujniku obroty ok błąd żaden nie wyskoczył wszystko jasne tylko co może się stać tak jeżdżąc? i O jaki przerwód chodzi który też trzeba wymienić Proszę o info A Marcinowi " hossearkadio26" serdeczne dzieki za wskazówkę i pomoc :partyman: Pozdrawiam może jakiś kont tel do kogoś kto ogarnia dobrze tema Octavi I - benzyna 1,6 jak coś to poproszę o tel na mailla mario0104@wp.pl



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 68 gości