1.6 AKL drgawka i powracający błąd przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cra3y
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 22, 2010 22:23
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: cra3y » śr cze 23, 2010 10:39

[juz doczytalem]
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 15:26 przez cra3y, łącznie zmieniany 1 raz.



Mario0104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 31, 2007 19:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Mario0104 » czw lip 01, 2010 22:38

Witam panowie jeśli chodzi o ten nieszczęsny czujnik a właściwie to zawór jest odpowiedzialny za wyłączenie wspomagania przy wyżczej prędkości gdy jest odłączony wtedy jest silnik obciązony bardziej. I mam pytanie czy wiecie może jak zrobić żeby lepiej wkręcała się Octavka na obroty1.6 benzyna poproszę o ino



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » sob lip 31, 2010 14:34

Witam,
i co Koledzy? Dalej Wam AKL siedzenie masuje? Rozwiązał ktoś ten problem czy się pogodziliście z tematem?

Coraz bardziej przychylam się do teorii, że winą jest komputer, który stara się na biegu jałowym obniżyć dawkę paliwa, bo w czasie upałów jeździłem z włączoną klimą i o drgawce, wahnięciach silnika zapomniałem. Przy lekko podniesionych obrotach to nie występuje.

Podobny temat > Na biegu jałowym silnik się trzęsie

Pozdraviam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości