Strona 1 z 1
Co mogło się stać ?????????!!!!!!!!!! REZYSTOR w MK3
: czw lut 25, 2010 02:03
autor: dawid24ino
witam mam pytanie co moglo sie stac.mialem podlaczony rezystor w golfie 3 1.9 TDI pod 2 i 4 pin i po kilku dniach przestal rezystor dzialac jak go zalaczam to nie slychac zadnej roznicy w obrotach a wczesniej jak zalaczylem to delikatnie obroty sie podnosily a teraz nie ma zadnej reakcji.wymienialem rezystory na inne i tez zadnej reakcji ale wszystko chodzi normalnie tylko nie dziala nic jak podlacze rezystor nie czuc zadnej roznicy wogole ani w obrotach ani w przyspieszenie. prosze o pomoc bo nie wiem co sie moglo stac z gory wielkie dzieki.
: czw lut 25, 2010 02:05
autor: prezesik25
a może się rezystor spalił?? A wymieniłeś na drugi o takiej samej wartości? Mam rozumieć, ze to taki dodatkowy rezystor, który zwiększa moc po włączeniu przełącznika od środka tak? - taki znany MYK w TDi
: czw lut 25, 2010 02:10
autor: dawid24ino
tak zmienialem rezystorki bo kupilem 3 sztuki i dopasowywalem i ten pasowal dobrze bo nie kopcil a jeb... mial niezle no i pozniej tak raz zadzialal raz nie az wkoncu calkiem przestal i patrzylem na innych ale tez zero reakcji i nie wiem czemu.
: czw lut 25, 2010 02:14
autor: prezesik25
napewno masz przeciągnięte kabelki do kabiny do jakiegoś włącznika - sprawdź je, czy się gdzieś nie przetarły.
: czw lut 25, 2010 02:17
autor: dawid24ino
sprawdzalem juz nawet wpinalem przy samej kostce rezystor zeby sprawdzic czy zadziala i tez zadnej reakcji.
: czw lut 25, 2010 02:19
autor: prezesik25
to najprędzej czujnik temp. KAPUT.
Jakbyś miał możliwość podmiany czujnika od kogoś z takim samym silnikiem w celu sprawdzenia.
: czw lut 25, 2010 10:55
autor: dawid24ino
a ha no rozumiem i dzieki dzisiaj to sprawdze a jak nie bedzie czujnik to co jeszcze moze byc ??? ale powiem ci ze temperature mi pokazuje.
: czw lut 25, 2010 11:08
autor: Sztomel
jesteś pewien, że rezystor powinien być podłączony w piny 2 i 4 (te należą do czujnika podającego tylko i wyłącznie sygnał na wskaźnik temp. w zegarach) bo z tego co ja wiem to w piny 1 i 3 (czyli czujnik G62 podający wartości do ECU) - sprawdź zatem jeszcze raz jak to podłączyłeś, wartość z czujnika G62 możesz sprawdzić Vagiem i odczytać na zimnym silniku jaką podaje wartość bez a jaką z opornikiem. Wtyczki nie można włożyć odwrotnie do czujnika ale nie wiem jak u Ciebie wygląda to połączenie więc sam musisz sprawdzić.
: czw lut 25, 2010 11:13
autor: RyKa
Sztomel pisze:jesteś pewien, że rezystor powinien być podłączony w piny 2 i 4 (te należą do czujnika podającego tylko i wyłącznie sygnał na wskaźnik temp. w zegarach) bo z tego co ja wiem to w piny 1 i 3 (czyli czujnik G62 podający wartości do ECU) - sprawdź zatem jeszcze raz jak to podłączyłeś, wartość z czujnika G62 możesz sprawdzić Vagiem i odczytać na zimnym silniku jaką podaje wartość bez a jaką z opornikiem.
a mi się coś jakoś kojarzy że opornik zakłada sią na piny 2 i 3
[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 10:14 ]
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html
: czw lut 25, 2010 11:41
autor: Sztomel
RyKa pisze:a mi się coś jakoś kojarzy że opornik zakłada sią na piny 2 i 3
haha faktycznie, ja pomyliłem wtyczkę pompy z wtyczką czujnika temperatury płynu chłodzącego

: czw lut 25, 2010 14:11
autor: dawid24ino
tak mi tez sie pomylilo mam podlaczony pod 2 i3 i na poczatku chodzil super pozniej raz zalanczal raz nie no a teraz wogole co moglo sie stac ??
: czw lut 25, 2010 14:26
autor: damcio151
vaga masz ?
: czw lut 25, 2010 18:31
autor: dawid24ino
nie mam vaga