Strona 1 z 1
Vr6 "klekocze"
: pn kwie 05, 2010 18:00
autor: PKrystek
Witam ponownie. Z góry zaznaczam, że użyłem opcji SZUKAJ...
Kolejny problem to praca mojego silnika- chodzi jak diesel -klekocze
Głowica była regenerowana, ale nie wiem czy były wymienione szklanki- popychacze i czy to one są powodem(napewno była planowana, wymienione zawory i uszczelniacze oraz frezowane gniazda zaworow)
Ma ktoś jakieś sugestie co może być powodem "klekotania"?
: pn kwie 05, 2010 18:04
autor: Jesionvr6
nowe czy stare popychacze musza sie napełnić i to może potrwać nawet godzine jazdy bo pewnie były opróżnione z oleju przez tego co robił głowice
: pn kwie 05, 2010 18:14
autor: PKrystek
Autko chodziło juz pare godzin wiec raczej chyba nie to.Ogólnie czasem jak sie odpala to zaklekocze wiec wtedy rozumie,że nie ma ciśnienia, ale nawet jak dlużej pochodzi to napierdziela strasznie.
P.S naprawde trzeba być miłośnikiem tego auta, żeby go użytkować(już tyle godzin spędziłem przy golfiku w garażu...)
: pn kwie 05, 2010 18:38
autor: Duber
: pn kwie 05, 2010 19:18
autor: Jesionvr6
to dokładnie sprawdź rozrząd może tam leży przyczyna
: pn kwie 05, 2010 20:32
autor: PKrystek
Kurde juz naprawde nie wiem co jest 5. Tyle pracy(nie wspominajac juz o pieniadzach) i auto chodzi tak jak przed remontem. Rozrzad jest ustawiony dobrze- oba walki rowno z punktem na kole zamachowym. Jutro troche go nagrzeje i sprawdze cisnienie w cylindrach. Jak bedzie do d...to juz nie wiem (mam nadzieje ze bedzie ok) pozniej rozbiore gore i wymienie szklanki wiec przy okazji przyjze sie raz jeszcze rozrzadowi.
: pn kwie 05, 2010 20:42
autor: Jesionvr6
a miałeś kiedyś źle ustawiony rozrzad bo jak tak to popychadełka do wymiany od razu
: pn kwie 05, 2010 21:13
autor: PKrystek
Tak miałem wałek obrócony o 180°
Jutro bede wiedział jak wyglądają...mam nadzieje że tylko te do wymiany które były na źle ustawionym wałku i że zawory sie nie pokrzywiły chociaż nie powinny.
Zamowilem nowe popychacze (MAXGEAR) jutro powinny być więc zobaczymy co się będzie działo- stare miały już luzy. Teraz jeszcze pytanie- na wszystkich tłokach było ciśnienie powyżej 11 a na 1 było 9...I tak się zastanawiam czy winny jest popychacz czy podgięło mi zawór:(
W jaki sposób odpowietrzacie napinacz łańcucha?
Witam ponownie jak widać mało odpowiedzi, ale sobie poradziłem.
Wiec odpowietrzenie napinacza- bierzemy drucik(miedziany lub inny byle by był w miare sztywny) wkładamy go przez dziurke w napinaczu(dość głęboko) i wpychamy tłoczek w obudowe, aż wpadnie do samego końca.
Panowie i Panie forumowicze nadal walcze z vr bo strasznie kuleje- rozrzad ustawiony, ale czegoś jeszcze mu brakuje silnik strasznie drga...:/
Ciśnienie teraz na górze jest wszędzie 11 a na dole 9;/
CO JEST???
