Źle działający szyberdach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 754
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 14:40
Lokalizacja: Rzeszów

Źle działający szyberdach

Post autor: andrzej007 » ndz cze 27, 2010 17:11

Witam mam problem z szyber dachem w mk3 tzn do góry otwiera mi się dobrze, lecz gdy chce go całkiem schować to muszę naciskać pulsacyjne na przycisk, tak samo ma się sprawa żeby go spowrotem otworzyć. Czytałem o problemach innych użytkowników lecz nie znalazłem podobnej do mojej. Co może by u mnie uszkodzone??



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz cze 27, 2010 18:20

andrzej007, bezpieczniki termiczne do wymiany (zapewne jeden z nich), są one zalutowane na płytce za plastikową obudowa silnika, dwa obok siebie, wyglądają jak kondensatory ceramiczne tylko troche większe, wartości nie pamiętam, mozesz zlutować na krótko i sprawdxzić czy działa


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
andrzej007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 754
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 14:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: andrzej007 » ndz cze 27, 2010 18:46

jak najszybciej dostac się do tych silniczków?? Czy trzeba demontować podsufitek??



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz cze 27, 2010 20:13

zaślepke masz plastikową koło lampki, i silnik na 2 śrubach


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: fasolisko » ndz cze 27, 2010 21:19

Dokładnie jak koledzy wyżej napisali - wyciągasz silniczek, otwierasz, dostajesz się do środka i wymieniasz bezpieczniki polimerowe - 2 szt. Podobno dobrze jest dać troszeczkę większe. Ja dałem 2,5A i 6A (30V). Tutaj masz dokładniejsze info
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183489

Pozdro!


Golf nie gubi oleju... On znaczy terytorium ;)
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości