Dziwny dzięk silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Dziwny dzięk silnika

Post autor: Dani90 » ndz lip 18, 2010 22:53

Witam, mam problem z moim mk3 1.8 abs, 93r. ponieważ na obrotach 800-1200 jak by wył powyżej tych obrotów jest to nie słyszalne, wcześnie klekotał mi zawór albo parę zaworów ale teraz i wyje i klekoczą, fakt mam już olej do wymiany wcześniej piszczał mi olej ale czy to może być tego problemem??



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » ndz lip 18, 2010 23:24

Mówisz " mam już olej do wymiany" już? powinienen być wymieniony. To nie jest tak, że za 2 miesięce sie wleje nowy olej i sie udaj że oo jest nowy juz jest dobrze, może już byc źle jesli olej jest z tesco. W moich silnikach zawory nie klekotają. Zawsze sie dziwie jak mogą zawory klekotać jak auto ma najechane 220 tyś km. Może to świadczy o nie odpowiedniej jeździe, obsłudze i konserwacji silnika, nie wiem..... znam 1,3 MH co zawór klekotał przy odpalaniu po 600tyś km i już zmienionej skrzyni biegów bo nie wytrzymała..


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dani90 » pn lip 19, 2010 23:07

no przejechałem już 11tys. no to pewnie i u mnie tyle jest bo skrzynia właśnie już ładnie wali na wstecznym ale jeszcze z 100 jej daje... no cóż niech sobie wali dalej, ale dlaczego wyje?? popa oleju??



Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Dziwny dzięk silnika

Post autor: Dani90 » pt lip 30, 2010 22:48

A wiec przyjrzałem się ostatnio bliżej temu wyciu, mam licznik od mkIV i nie zrobiłem sobie że od razu mam ładowanie muszę dać mu gazu do 1200 obrotów i wtedy już ładuje cały czas. jak odpalę i nie ma ładowania to chodzi pięknie, ale jak tylko załączy się ładowanie to tak zaczyna leciutko wyć, alternator mam nowy stary też tak wył zresztą.



Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Dziwny dzięk silnika

Post autor: Dani90 » pt lip 30, 2010 22:50

A wiec przyjrzałem się ostatnio bliżej temu wyciu, mam licznik od mkIV i nie zrobiłem sobie że od razu mam ładowanie muszę dać mu gazu do 1200 obrotów i wtedy już ładuje cały czas. jak odpalę i nie ma ładowania to chodzi pięknie, ale jak tylko załączy się ładowanie to tak zaczyna leciutko wyć, alternator mam nowy stary też tak wył zresztą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości