MK3 brzęczyk od oleju a diagnostyka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

david90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:41
Lokalizacja: Krosno

MK3 brzęczyk od oleju a diagnostyka

Post autor: david90 » ndz lip 25, 2010 12:04

witam,
wujaszek ma mk3 1.6 75km, od dłuższego czasu dręczy go problem z brzęczykiem i kontrolką od cisnienia oleju. Ciśnienie miał sprawdzane tylko na biegu jałowym (0.5 bodajże), robiona była głowica, nowy olej, filtr, oba czujniki nowe. I teraz mam takie pytanie, winny moze byc takze alternator oraz licznik, czy mozna zrobic logi dynamiczne i wyjdzie cos przy tym silniku czy lepiej nie tracic nawet czasu na logi ?


Obrazek
Naprawa telefonów komórkowych, odblokowywanie nawigacji.

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lip 25, 2010 12:06

david90 pisze:I teraz mam takie pytanie, winny moze byc takze alternator oraz licznik
że brzeczyk działa?? , czujnik wymieniałeś?



david90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:41
Lokalizacja: Krosno

Post autor: david90 » ndz lip 25, 2010 12:22

przewaznie po przejechaniu około 10km zapala sie kontrolka i wrzeszczy brzęczyk, przeważnie po przekroczeniu predkosci 70-80km/h (podejrzewam ze powyzej 2 tys obrotów).
Wiem tylko co mi mowił i chce mu zrobic logi i dlatego pytam czy na takich logach cos wyjdzie czy nic.


Obrazek
Naprawa telefonów komórkowych, odblokowywanie nawigacji.

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » ndz lip 25, 2010 12:27

sprawdź jeszcze szczotki w alternatorze, może smok przytkany albo czujniki nie takie jak mają być u mnie np ktoś zamiast szarego wsadził biały i miałem to samo 2000obr/min i brzęczy


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Misiek_B
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
Lokalizacja: Nisko
Kontakt:

Post autor: Misiek_B » ndz lip 25, 2010 12:32

Albo smok przybrudziło albo zawór zwrotny na pompie obok smoku w pozycji otwartej został , bo jak licznika nie wyminiałes to tylko te przyczyny chyba ze czujnik słabej jakosci załozyłes.


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]

Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lip 25, 2010 12:45

david90 pisze:przewaznie po przejechaniu około 10km zapala sie kontrolka i wrzeszczy brzęczyk, przeważnie po przekroczeniu predkosci 70-80km/h (podejrzewam ze powyzej 2 tys obrotów).
Wiem tylko co mi mowił i chce mu zrobic logi i dlatego pytam czy na takich logach cos wyjdzie czy nic.
trzeba się wpiąć manometrem i zmierzyć ciśnienie w czasie jazdy



david90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:41
Lokalizacja: Krosno

Post autor: david90 » ndz lip 25, 2010 16:18

jestem właśnie u wuja i zrobiłem mały myk, zwarłem wsuwkę z białego czujnika do masy, a z niebieskiego ściągnąłem. Pojeździlismy dobre 20km na ostrej pi*dzie i brzęczyk sie nie odezwał! Także te czujniki co on ma są do dupy albo silnik puszcza ciśnienie.
Wie który czujnik niebieski był na początku w aucie (bo teraz ma ich koło 10 - znajomy przyniósł mu ze szrotu kilka ale wiadomo jakie sa na szrocie).
Niebieski ma date wybita 02 95 (auto tez 95r) i nr 028 919 081 D 0.15-+ 0.35 bar
natomiast białego nie jest pewien są dwie opcje, jeden ma wybite tylko 0.75-1.05 bar a drugi i ten chyba byl od poczatku w aucie ma nr 056 919 081 E 1.8-+0.35 bar

silnik to 1.6 AEA, mógłby ktos powiedziec jakie powinny byc czujniki do tego na 100% ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 16:29 przez david90, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek
Naprawa telefonów komórkowych, odblokowywanie nawigacji.

Awatar użytkownika
Piotrek 2711
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Piotrek 2711 » ndz lip 25, 2010 20:25

W 1.6 AEA idzie napewno niebieski 0.25 bara i szary 0.9 bara tylko niemylić z białym biały wygląda prawie tak samo a ma 1.8 bara ten jest do 2.0 16V

[ Dodano: 25 Lip 2010 20:28 ]
Zmierz mu ciśnienie po takim przegonieniu i pożądnym rozgrzaniu ja miałem podobny problem ale umnie niestety były panewki wylatane i gubił ciśnienie. Przy 2 tyś powinien mieć miń 2 bary a na wolnych 1 bar dopuszczalne jest jeszcze 0.5 bara na wolnych ale to symbolizuje ze jest gdzies spadek spowodowany pompą lub panewkami.


I LOVE MK3

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » ndz lip 25, 2010 22:37

i oczywiście niebieski w głowicę a szary w podstawę filtra, nie odwrotnie :grin: :grin: :grin:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » pn lip 26, 2010 01:02

stawiam na panewki. A jezeli chcesz miec penosc co do czujników to kup sobie w aso. Kosztuja nie wiele a masz pewnosc ze jest ok. Czujniki firmy TOPRAN juz w sklepie na polce leza zepsute :jezor:
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 01:03 przez passatgl5, łącznie zmieniany 2 razy.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości