[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Post autor: Gawior » pt lip 30, 2010 13:01

Witam. Od jakiegoś czasu zamierzam się do wymiany zawieszania z przodu w moim Mk3 GTi z 1994r
Auto obecnie ma gwint z przodu ( nie wiem co to, takie z Niemiec przylazło, ale coś z tańszych ), ale jeden amortyzator wylał.
Starałem się w mojej okolicy o regenerację, ale nie ma gdzie, albo krzyczą w warsztacie niezłe sumy za dziadowanie - dobranie jakiegoś zwykłego wkładu amorka, ucięcie tłoczyska i nagwintowanie - podziękowałem za taki zabieg i pojechałem.

Na gwint typu KW mnie nie stać ( kupa innych wydatków i może jeszcze kroi się sprzęgło :( ), a co do używek to jestem sceptycznie nastawiony.
Zastanawiam się nad wymiana na gwint typu TA-Technics itp. itd. albo na jakiś Kit ( tylko przód ).
Czy gwint, czy kit to jedna kasa bo kit: amory + sprężyny, no chyba że springi użwane.
Z regulacji w moim gwincie nigdy nie korzystałem, więc możliwością regulacji się nie kieruję.
Interesuje mnie tylko żebym miał prowadzenie auta takie jak mam tej chwili, wysokość chcę taką jaką mam ( gwint regulacja, a kit kupno odpowiedniego zestawu ) i żeby nie było twardziej bo to już by było prawie jak na zaspawanym zawiasie :)

Co jest bardziej komfortowe: Kit czy gwint ?
W przypadku kit-a, przy usterce któregoś amora mogę kupić same amorki co jest tańszym rozwiązaniem.

jakie są za i przeciw, nie biorąc pod uwagę możliwości regulacji gwintu ( raz odpowiednio ustawiony i tak już zostaje ).


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Post autor: Gawior » pt lip 30, 2010 14:41

Kurcze na forum się pozmieniało i nikt nie chce się wypowiedzieć ? :jezor:


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Alvaro_
Niskopodłogowiec
Niskopodłogowiec
Posty: 1730
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:45
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Leon Fr
Silnik: AUQ
Kontakt:

[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Post autor: Alvaro_ » pt lip 30, 2010 14:53

Gawior pisze:nteresuje mnie tylko żebym miał prowadzenie auta takie jak mam tej chwili, wysokość chcę taką jaką mam ( gwint regulacja, a kit kupno odpowiedniego zestawu ) i żeby nie było twardziej bo to już by było prawie jak na zaspawanym zawiasie :)
ja bym brał gwint.
1 wydaje mi się ze jest bardziej komfortowy, kit bardziej betonowa sprawa.
2 regulacja o której sam wspominałeś
3 jeśli zapragniesz wsadzić inne kolo możesz sobie ustawić auto, a kit może Cię ograniczyć



Jetta sprzedana.

Obrazek

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Post autor: Gawior » pt lip 30, 2010 16:22

Tak jak pisałem wyżej, że regulacja nie gra dla mnie roli.
Auto ogólnie chcę utrzymać w oryginalnym stanie ( z zewnątrz ) oprócz zawieszenia.
Felgi też oryginalne Speedline 15" więc tak jak wspomniałem że regulacja nie gra tu roli.

Ale skoro piszesz że kit jest bardziej twardy ( chociaż nie wyobrażam sobie jak już by mogło być twardziej niż mam ), to będę skłaniał się bardziej ku gwincikowi.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Post autor: stopczyk26 » sob lip 31, 2010 00:16

Dokladnie gwint jest bardziej komfortowy od kitu. Mialem kiedys kit i byl strasznie twardy - prawie beton. Od jakiegos czasu jezdze na gwincie i bardzo sobie chwale. Nie jest on z jakiejs wyzszej polki, zwykly TuningArt to samo co TaTechnics a sprawuje sie naprawde bardzo dobrze


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

[Mk3 GTi] Gwint czy KIT

Post autor: Gawior » sob lip 31, 2010 17:49

Dzisiaj byłem w zaprzyjaźnionym sklepie i zapytałem czy mi mogą ściągnąć z skądś gwint i w jakiej cenie, to wynaleźli mi amorek ze sprężyną ( regulowany ) Bilstein-a za 360zł za sztukę ( 720zł za komplet do przodu ) i nw czy to gwint czy KIT, bo napisane było: amortyzator regulowany ze sprężyną.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości