[MK3] Lekko zagrzany szarpie na benzynie i duzo pali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
alex1919
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 20:36
Lokalizacja: Wejherowo

[MK3] Lekko zagrzany szarpie na benzynie i duzo pali

Post autor: alex1919 » sob lip 31, 2010 11:29

Mam od paru dni dosc denerwujacy problem. Mianowicie jak auto sie troche nagrzeje, to zaczyna niemilosiernie szarpac.
Obajwy sa takie jakby byla dziurawa/odlaczona odma(wszystko z nia OK). Po ostrym dodaniu gazu auto jedzie normalnie, ale jak jest wcisniety tylko troche to juz szarpie. Na wolnych obrotach telepie calym autem. Problem zaczyna sie gdy temeperatura oleju jest gdzies w okolicach 56 stopni (temp wody ciezko okreslic dokladnie ze wskaznika). Gdy zrobi sie jeszcze ciutke cieplej, to po wcisnieciu sprzegla gofer potrafi zgasnac, a jak juz jest calkiem rozgrzany to jedzie normalnie.
Problem calkowicie ustepuje po przelaczniu na gaz.
Jako dodatkowy objaw zaobserwowalem, ze komputer pokazuje nienaturalnie wysokie spalanie, bo jak wczeniej bylo to 10-13 litrow, to teraz jest 19-25 litrow. Spalana ilosc gazu sie nie zmienila i jest na poziomie 10-12 litrow.

Podejzewam, ze padl jakis czujnik tylko nie mam bladego pojecia jaki :(



Łukasz067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 19, 2009 19:54
Lokalizacja: Dobrzyń nad Wisłą kuj-pom

[MK3] Lekko zagrzany szarpie na benzynie i duzo pali

Post autor: Łukasz067 » sob lip 31, 2010 13:16

sprawdż miernikiem czujnik temp do ecu ,przepływke też da się nim sprawdzić i po pierwsze sprawdz dokładnie czy jest szczelny dolot czy czasem przed awarią nie miałeś wymienianego rozrządu albo coś przy nim robionego



Awatar użytkownika
alex1919
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 20:36
Lokalizacja: Wejherowo

Re: [MK3] Lekko zagrzany szarpie na benzynie i duzo pali

Post autor: alex1919 » sob lip 31, 2010 13:21

Łukasz067 pisze:sprawdż miernikiem czujnik temp do ecu ,przepływke też da się nim sprawdzić i po pierwsze sprawdz dokładnie czy jest szczelny dolot czy czasem przed awarią nie miałeś wymienianego rozrządu albo coś przy nim robionego
Nic nie bylo robione. Dolot, odma... wszystko szczelniutkie i w miare nowe.
Ktory czujnik jest od temperatury do ECU? Jak ten co jest na kroccu wychodzacym z bloku (4 pinowy), to tez jest wymieniony na oryginal.
Zaznaczam ze na gazie nie ma zadnych problemow i wszystko jest normalnie... tylko problem na benzynie i tylko jak jest srednio rozgrzany. Jak jest zmino jest idealnie, jak jest goracy, to rowniez.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 40 gości