Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: guziolek » sob mar 02, 2013 17:12

Warto to kupić, no i czy robi takie rzeczy jak crashdata, czy autorowi chodzi o kasowanie byka poduszki zwyczajnie? http://allegro.pl/interfejs-vag-can-tac ... 39708.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak ktoś ma lepsze propozycje to jestem otwarty.



avensis27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:45

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: avensis27 » sob mar 02, 2013 17:42

Golf 3 TD .
1993 r.
ABS ( pali mi sie kontrolka )
mniejsza o cene, ale im tancze tym lepiej.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » sob mar 02, 2013 18:45

guziolek pisze:Warto to kupić, no i czy robi takie rzeczy jak crashdata, czy autorowi chodzi o kasowanie byka poduszki zwyczajnie? http://allegro.pl/interfejs-vag-can-tac ... 39708.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak ktoś ma lepsze propozycje to jestem otwarty.
to kabel programistyczny poczytaj tematy wstecz był dogłębnie i konkretnie opisywany parę razy , a do jakiego auta cie interesuje i co chcesz mim robić ??? a crash datę polecam programator
avensis27 pisze:Golf 3 TD .
1993 r.
ABS ( pali mi sie kontrolka )
mniejsza o cene, ale im tancze tym lepiej.
podjedz do mechanika to ci skasuje błąd a taki najtańszy kabel to na allegro 30zł linki też były w temacie podawane


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: guziolek » ndz mar 03, 2013 09:23

LoLs, co chcę nim robić? Ano po dzwonie wszystko zrobiłem poza crashdatą, nie znam magika co mi to zrobi na miejscu, z kolei wysyłanie tego komukolwiek pocztą mija sięz celem, bo jak są traktowane paczki każdy wie, a sterownik raczej nie lubi twardych lądowań :jezor: Dodatkowo w zamieszaniu remontowym zostałem z jednym kluczykiem, drugi szlak trafił i pasowałoby kupić i dodać, kolejna sprawa to jakbym już miał kabel, to może poczytałbym jak zrobić sobie ilość km na baku, bo mi jakoś podświadomie tego brakuje. Coś jeszcze mi kiedyś chodziło po głowie, ale teraz nie pamiętam. Od czasu do czasu pewnie zerknę jak wyglądają bipy na pompkach - jeśli się da, ewentualnie podepnę sprawdzić czy nie mam byków.
Samochód narazie ten z sygnatury, ale nie wykluczone że i nowszy się pojawi do obsługi, więc wolę dołożyć ewentualne kilka pln i mieć coś z zapasem.

Temat przeglądam ale tu głównie kłótnia trwa nt sprzętu za 30pln, którym wg moich informacji za wiele się nie da, a oryginałami, a koszt tych jest niewspółmiernie do moich oczekiwań i tego co chcę i jak często robić wysoki.



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: odzim » ndz mar 03, 2013 11:23

Guziolek -jednym kabelkiem tego nie ogarniesz -wiesz jest takie powiedzenie ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego i sprawdza sie w temacie kabelkow w 100% ,inny kabelek do eepromów inny do diagnostyki -i tak bedzie i nikt tego nie zmieni


Obrazek

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: iigAlisArr » ndz mar 03, 2013 11:29

A jest jakiś VIAKEN do EEPROMów działający przez USB (pewniak) ? Chcę zmienić licznik, wgrać inny wsad, odczytać PIN, aktywować ukryte funkcje itp. Roczniki '98-'04.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » ndz mar 03, 2013 12:42

guziolek pisze:LoLs, co chcę nim robić? Ano po dzwonie wszystko zrobiłem poza crashdatą, nie znam magika co mi to zrobi na miejscu, z kolei wysyłanie tego komukolwiek pocztą mija sięz celem, bo jak są traktowane paczki każdy wie, a sterownik raczej nie lubi twardych lądowań :jezor: Dodatkowo w zamieszaniu remontowym zostałem z jednym kluczykiem, drugi szlak trafił i pasowałoby kupić i dodać, kolejna sprawa to jakbym już miał kabel, to może poczytałbym jak zrobić sobie ilość km na baku, bo mi jakoś podświadomie tego brakuje. Coś jeszcze mi kiedyś chodziło po głowie, ale teraz nie pamiętam. Od czasu do czasu pewnie zerknę jak wyglądają bipy na pompkach - jeśli się da, ewentualnie podepnę sprawdzić czy nie mam byków.
Samochód narazie ten z sygnatury, ale nie wykluczone że i nowszy się pojawi do obsługi, więc wolę dołożyć ewentualne kilka pln i mieć coś z zapasem.

Temat przeglądam ale tu głównie kłótnia trwa nt sprzętu za 30pln, którym wg moich informacji za wiele się nie da, a oryginałami, a koszt tych jest niewspółmiernie do moich oczekiwań i tego co chcę i jak często robić wysoki.

to wiesz co jedynie mogę polecić to
VAg tacho - licznik , pin immo coś w granicach 50-100zł ( commander robi podobnie ale on z naciskiem na sterownik silnika )
VCDS klon - pełna diagnostyka , aktywacje ciekawych funkcji jeśli w aucie jest taka możliwość , kodowania koszt 150zł
a bo bym zapomniał commander może zrobić ale nie musi tak tylko pisze producent w tych sterownikach crash datę ""
1C0 909 605 C, 8L0 959 655 A, 1J0 909 609, 6Q0 909 605 C, 6Q0 909 605 A, 6Q0 909 605 B, 3B0 959 655 B, 1C0 909 605 F, 1C0 909 605 H, 1J0 909 607, 1J0 909 603, 4B0 959 655 C, 4B0 959 655 J, 4D0 959 655 C, 8L0 959 655 F8A0 959 655 C,8A0 959 655 K, 8A0 959 655 K, 4D0 959 655 H, 8D0 959 655 C, 8D0 959 655 L ""
iigAlisArr pisze:A jest jakiś VIAKEN do EEPROMów działający przez USB (pewniak) ? Chcę zmienić licznik, wgrać inny wsad, odczytać PIN, aktywować ukryte funkcje itp. Roczniki '98-'04.
wystarczy poszukać na stronie producenta :P
http://viaken.pl/pl/programatory/" onclick="window.open(this.href);return false;


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

fafa69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn sie 18, 2008 19:16
Lokalizacja: Wroc

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: fafa69 » śr mar 06, 2013 21:27

powiedzcie gdzie jest problem, podłączam VAG odpalam "auto test" i po jakimś czasie wywala błąd, że nie może skomunikować się ze sterownikiem, to samo kiedy wybiorę blok, jakby się zawieszał a następnie informuje o braku komunikacji. coś nie tak z kablem ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: wesol » śr mar 06, 2013 21:51

napiszesz jaki to kabel i jai porgram uzywasz czy trzeba cie ciagnac za jezyk??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

fafa69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn sie 18, 2008 19:16
Lokalizacja: Wroc

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: fafa69 » czw mar 07, 2013 16:46

ups, zapomniałem, program VAG-COM Release 311 2-N a kabel, coś takiego :http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 20529.html



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: wesol » czw mar 07, 2013 18:26

powinno wszytsko smigac jak zanstalowales sterowniki do teog kabla plus program vag i porty COM w sterowniku i w programie vag sa takie same.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

fafa69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn sie 18, 2008 19:16
Lokalizacja: Wroc

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: fafa69 » czw mar 07, 2013 19:05

zainstalowałem zgodnie z instrukcją i zipa dumna !!:(



Awatar użytkownika
JonnyQuest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: JonnyQuest » pt mar 08, 2013 00:52

Bora 1J2 z połowy 2003
2.0 AZJ

poszukuje dobrego fejsa do szczegółowej diagnostyki silnika + atutem będą jakieś extra opcje związane odkryciem powypadkowej historii np. crash daty, cofnięć licznika, zmian nr VIN, o ile są takie możliwości sprawdzenia ?

Kwota do ok. 150 zł

nie wiem jaki typ kabla wybrać zwykły vag k-line czy k-line + can ?
domyślam się ze w 2003 AZJ me 7.5.1 i tak nie obsłuży can-bus, ale chodzi mi o coś przyszłościowego żebym później mógł wykorzystać kabelek np w golfie V itp.


Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: wesol » pt mar 08, 2013 17:43

Jonny wszytsko jest w temacie- poczytaj. A jesli chodzi o wypadkowosc to sprawdza sie oczami a nie fejsem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 98 gości