double-d pisze:ogólnie to zawsze myślałem ze favoritka to bliżniacza konstrukcja mk2
Absolutnie nie. Pepitki same ją zmajstrowały
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie ejstem pewny, czy tylko nie wmieszali jakiegoś włoskiego stylisty, wszak auto na owe czasy (89 rok) było ładne.
t-tas pisze:1,6 PN jest tej samej konstrukcji co1,5;1,8 i diesle, a jeśli sie niemylę to 1,6 choćbyAEE to chyba konstrukcja taka jak 1,1; czy 1,3 w mk1 i mk2(powstały z nich 1,4;1,6 moze jeszzce coś do mk3)
Silniki VW AEE mają pojemność 1598 ccm (tyle co ABU, AEA) i średnicę tuleji 76.5 mm. Więc faktycznie mają inny blok niż pozostałe silniki 1.6 oraz silniki 1.4 i 1.8 (średnica cylindra 81mm, a różnią się skokiem tłoka).
Trzeba się tylko upewnić czy wszystko z Felicji pasuje do Favoritki.
Czyli pod względem zamocowania AEE był by najlepszy, bo są gotowe łapy, poduszki od Felicji, z tym że roboty z elektryką.
Co do silnika PN, skoro ma inny kadłub, cholerka wie czy będą mocowania z Feli do niego idealne, czy nie trzeba będzie coś przerabiać, ale gaźnik i brak elektroniki też ułatwiają robotę.