Strona 1 z 1
					
				(mk II)1.8 plyn chlodnica?
				: pn paź 30, 2006 18:34
				autor: ROOBI-82
				sluchajcie nie ma mnie w polsce braciak zpuscil mi z chlodnicy wode i zalal plyn ale z bloku nie spuscil bo niewie jak co bedzie?
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 18:47
				autor: Paweł Marek
				
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 20:15
				autor: stonefree
				Temperatura zamarzania będzie  zależna od tego ile jest płynu a  ile zostało wody.Logiczne ...
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 20:17
				autor: bomberxl
				Niech zaleje 3 l koncentratu i doleje wody.
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 20:35
				autor: grzechu2410nn
				najlepiej lac koncentrat bo wiadomo ze nei zamarznie
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 20:47
				autor: bomberxl
				Tak,ale do 3 litrów v maxa dodając wodę też mam pewność
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 20:59
				autor: siwik1
				jaka jest kolejnosc czujnikow temp. przy glowicy ?  posiadam 3 .. czerwony czary i bialy .. ktory od czego jest ?  czy jest jakas roznica jesli sie w roznej kolejnosci wlozy czujniki ? silnik 1.8 RH
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 21:06
				autor: bomberxl
				Czerwony-temp.wody,czarny-ciśn,oleju(0.4ba),biały-ciśnienie oleju(1.8ba).
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 21:11
				autor: siwik1
				chyba sie nie rozumiemy .... te 3 czujniki wchodza w rozgaleznik plynu chlodzacego  przy glowicy .... dwa od gory jeden od dolu
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 21:18
				autor: Paweł Marek
				KOlejność bez znaczenia. Przecież mierzą to samo, czyli  temperaturę cieczy chłodzącej , a dokładnie jeden z nich jest włącznikiem do podgrzewania jeża w kolektorze dolotowym, drugi wyłącznikiem  do podgrzewania bimetalu w gaźniku, a trzeci to czujnik wskaźnika temperatury w liczniku
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 21:21
				autor: siwik1
				a jaki kolor jest do czego ?
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 21:26
				autor: Paweł Marek
				Tego nie pamietam, bo już swoją jetkę opchnąłem a kolorowych fotek nie mam. Ale w serwisówce pisze o kolorach izolacji końcówek przwodów: czerwone to od bimetalu (od dołu), przezroczyste od jeża (pierwszy od góry), czyli trzeci od licznika. Może to ci pomoże