[MK2TD] UBYWA OLEJ w silniku?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lamariusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:46
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

[MK2TD] UBYWA OLEJ w silniku?

Post autor: lamariusz » czw lis 16, 2006 22:13

WITAM MAM MK 2 TD Z 1990R, WSZYSTKO W NIM JEST OK. MA PRZEJECHANE 240 TYSIĘCY. JAK GO KUPIŁEM OKOŁO KILKU M-CY TEMU ( SPROWADZONY Z NIEMIEC) WSZYSTKO WYMIENIŁEM OLEJ, PASKI ITP. SAMOCHÓD NIE KOPCI, NIE WIDAĆ, ŻEBY PODCZAS PRZYSPIESZANIA CZY REDUKCJI NA NIŻSZY BIG DYMIŁ Z TŁUMIKA, JEDNAK BRAŁ ONEJ, ODSTAWIŁEM GO DO MECHANIORA, I CAŁKOWICIE ZDJĄŁ ON SKRZYNIE BIEGÓW, WYMIENIŁ JAKIEŚ TAM DWA NAJWAŻNIEJSZE USZCZELNIACZE. JEDNAK PO JEJ NAPRAWIE NADAL WIDZE UBYTEK OLEJU NA BAGNECIE. POWIEDZCIE MI NA CO MAM ZWRÓCIĆ JESZCZE SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ, CO WYMIENIĆ , ŻEBY MIEĆ PEWNOŚĆ , ŻE ZROBIŁE WSZYSTKO, ŻEBY NIE BYŁO WYCIEKÓW. [POZDR



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » czw lis 16, 2006 22:17

A w płynie chłodniczym nie widać go czasem?Jak widać to.........przerwa w uszczelce pod głowicą,bo skoro go nie spala w tłokach...


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw lis 16, 2006 22:29

lamariusz, masz zrobić takie dwie rzeczy:
1. Zmienić mechanika.
2. Napisać ile Ci tego oleju łyka w jednostkach litr/1000 km
3. Zmierzyć ciśnienie sprężania


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

lamariusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:46
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: lamariusz » ndz lis 19, 2006 14:54

na tysiąc km. dolewam około litra moze troszkę mniej oloeju, jak zmierzę ciśni9enie to napiszę jakie są jego parametry.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lis 19, 2006 14:59

lamariusz pisze:na tysiąc km. dolewam około litra
No to jest już spory ubytek


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lis 19, 2006 15:02

Jeśli nie ma wycieku to :
1. Uszczelka pod głowicą
2. Pierścienie
3. Uszczelniacze zaworów.



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » ndz lis 19, 2006 17:01

stawiam na pierscienie. mialem to samo ale w mk3



lamariusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:46
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: lamariusz » pn lis 20, 2006 23:53

ale przy WYTARTYCH PIERSCIENIECH TO BY KOPCIŁ, I PRZY DIESLU 240 TYS, NIE SĄDZĘ , ZEBY PIERSIENIE BYŁY JUŻ WYTARTE, JEDE DO MECHANIORA NIECH COŚ ZROBI.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lis 20, 2006 23:58

bodzio_j pisze:3. Uszczelniacze zaworów.
obstawiłbym to skoro uszczleka jest ok i nic się nie dzieje z chłodziwem

[ Dodano: Pon Lis 20, 2006 23:00 ]
lamariusz pisze:ale przy WYTARTYCH PIERSCIENIECH TO BY KOPCIŁ, I PRZY DIESLU 240 TYS, NIE SĄDZĘ , ZEBY PIERSIENIE BYŁY JUŻ WYTARTE, JEDE DO MECHANIORA NIECH COŚ ZROBI.
a jak były przegrzany bo np.padła uszczelka pod głowica kiedyś to mogły
też i pierścienie dostać po d..e oprócz uszczelniaczy zaworów, chociaż
powiem że trzeba się starać aby przegrzać pierścienie :-)


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt lis 21, 2006 02:53

a orientuje sie ktos ile kosztuje uszczelniacze zaworow?? i robocizna tak mniej wiecej...??



greg

Post autor: greg » wt lis 21, 2006 09:14

zacznijmy od ustalnie co mu jest - czyli - zdejmij rurę łączącą turboz kolektorem - czy jest tam olej - nie brudne - to jest przyczernione tylko czy płyni olej - jelsi nie to turbinę wykluczamy. Teraz tak - albo uszczelniacze albo pierścienie - odpalasz rano - jak odpalisz zakopci czy nie - jak nie kopci to raczej nie uszczelniacze - wychodzi na pierścienie - przy 270 tys. w moim mk2 były jak włosy - dzięki temu ze jeden pękł i zaczął silnik krzywo chodzić to rozbierałem i wyszła przyczyna ubytku tj pierścienie

[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 8:18 am ]
lamariusz, mechanik wymienił ci uszczelniacze na wale korbowym - widocznie był wyciek ale skoro nadal masz taki duży ubytek to trzeba szukać



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt lis 21, 2006 09:20

gniochu pisze:a orientuje sie ktos ile kosztuje uszczelniacze zaworow?? i robocizna tak mniej wiecej...??
uszczelniacze są tanie za komplet do Twojego golfa to koszt ok.20zł
ale ich wymianę to na dwa sposoby robić:
1. poprzez zdjecie głowicy i wymianę uszczelniaczy (dodatkowo wymienia sie
uszczlkę pod głowicą i czasami planuje się głowicę) - koszt znaczny bo dochodzą
inne części i więcej roboty więc dodatkowo uszczelka 120+150zł a czas to nawet i 2dni
2. Bez ściagania głowicy ale nie każdy mechanik to zrobi ale oszczędza się czas
(bo taka wymiana w warsztacie to ok 3-5h. i zmniejsza znacznie koszty bo płaci się
za taką usługę od 120-170zł
wybór należy do Ciebie :-) :okej:

[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 08:24 ]
greg podoba mi sie opis Twojej diagnozy ! szybki, sensowny, i bardzo rzeczowy !
masz piwo ! :) :okej:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt lis 21, 2006 11:01

RobertP, wielkie dzieki za pomoc, szkoda ze punkta nie moge dac :(



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt lis 21, 2006 12:00

gniochu pisze:RobertP, wielkie dzieki za pomoc, szkoda ze punkta nie moge dac :(
prosze bardzo, cieszę się ze mogę coś pomóc, a pkt nie jest najważniejszy :-)
pozdrawiam !


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 77 gości