[1.8 AAM] nierówno chodzi po odpaleniu...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

[1.8 AAM] nierówno chodzi po odpaleniu...

Post autor: mlody87 » sob sty 13, 2007 13:16

WITAM! Mam takie pytanko co to moze byc :
Rano jak odpale silnik na benzynce i wyjade z garażu to dziwnie chodzi ,"tak jak ciągnik" i tak sie lekko trzesie, jak dodaje powoli gazu to zaczyna sie cały samochód trząść ,dodam ze nie gasnie ani obroty nie skaczą, tylko tak dzwinie"duka...". po przejechaniu nawet niewielkiego odcinka drogi wszystko wraca do normy,albo nawet po dłuższej przygazówce. Ale jak jest ciepły to pali normalnie,nawet jak postoi na uczelni cały dzien to normalnie chodzi,tylko po nocy mu sie tak robi z rana.
co to moze byc?
czekam na waszą pomoc!


VW forever..

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob sty 13, 2007 13:35

Witam
Najprawdopodobneij zapala na niewszystkich cylindrach.
1. Otwórz maskę w wilgotny dzień i looknij, czy nei skaczą iskry.
2. Jak skaczą to wyczyść przewody benzynką extrakcyjną i obserwuj zachowanie samochodu przez kilka dni
3. Wykręć świece- niektóre mogą być czarne okopcone. Można je wyczyścić delikatnym papierkiem ściernym.
4. jeśli czyszczenie przewodow nei pomogło, to zostaje ich wymiana.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » sob sty 13, 2007 15:29

Na twoim miejscu wymieniłbym je od razu.
Po przejechaniu kilku km silnik się rozgrzewa i para lub rosa z przewodów odparowuje i tedy jest o.k., bo są suche, ale z rana pojawi się znów ten sam problem.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
perez_77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: sob maja 06, 2006 18:04
Lokalizacja: Swineshead
Kontakt:

Post autor: perez_77 » sob sty 13, 2007 16:20

Sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej,ja mialem tak samo jak TY i wymienilem i jest spoko,pewnie podaje Ci zle dane do kompa i podaje z duzo paliwa i jak jest zimny to niespala calego i sie dusi.Pozdr



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » sob sty 13, 2007 16:52

Witam kolega Perez 77 ma racje mam tez AAM i miałem to samo po wymianie czujnika
cieczy było git ale do czasu . Orginał kosztuje do AAM w servisie 95 zł a podruba kosztuje 20 do 60 zł kupiłe podrube za 60 zł i niestety działało dobrze moze przez 4 tygodnie i itak skaczyło sie na wymianie na orginał .


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » sob sty 13, 2007 21:53

perez_77 pisze:Sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej,ja mialem tak samo jak TY i wymienilem i jest spoko,pewnie podaje Ci zle dane do kompa i podaje z duzo paliwa i jak jest zimny to niespala calego i sie dusi.Pozdr
czujnik temp cieczy chłodzącej, chodzi o ten co jest w tym plastiku na górze silnika co dochodzi rura górna od chłodnicy?????????? w sumie ostatnio ten czujnik sprawdzałem omomierzem jak termostat wymieniałem i było wszystko zgodnie z tabelką, wiec sam niewiem..... ale dzięki :)

ps. perez_77 a jakiej firmy czujnik kupiłes i za ile??


VW forever..

Awatar użytkownika
perez_77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: sob maja 06, 2006 18:04
Lokalizacja: Swineshead
Kontakt:

Post autor: perez_77 » ndz sty 14, 2007 09:18

Kupiłem podróbke za 22 zł bo niemogłem dostać orginału.Pozdr



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » czw sty 18, 2007 18:15

Mam jeszcze jedno pyatnko co do mojego tematu...
Moze to byc wina tego czujnika jeśli wszystkie świece są czarne (okopcone)???

Moze ktos jeszcze moze mi pomóc??
Bo sam niewiem, czy swiece, przewody ,kopułka czy czujnik temp. jest skopane ;(


VW forever..

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » czw sty 18, 2007 19:06

a może to sonda lambda za bardzo wzbogaca mieszankę?



Awatar użytkownika
wlodi2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob cze 25, 2005 16:26
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: wlodi2001 » czw sty 18, 2007 19:52

Kolega Grzesiekk1982 ma racje ale najlepiej kup nowe swiece i przewody pod gaz dobra sa NGK świeca, swietnie sie spisuja..pozdro


####GTI EDITION####
nA zAwSzE dObRa MaRkA

bartencjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 30, 2006 19:01
Lokalizacja: ŁÓdź

Post autor: bartencjusz » czw sty 18, 2007 23:58

Witam Czasami powodem okopcenia świec-złego spalania jest zbyt niska kompresja. Jak wykręcisz świece sprawdź ja. Powodem niskiej kompresji może być wypalenie gniazd zaworów, zwłaszcza jak jeździsz dużo na gazie. Do zrobienia raczej w warsztacie. Pzdr



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » pt sty 19, 2007 01:25

sonde raczej wykluczam bo jakis miesiąc temu byłem na przeglądzie gazu i sonde sprawdzali i była dobra, a co do niskiej kompresji to tez nie sądze bo było robione niedawno badanie(kompresja wyszła na poziomie 11-12).

:( właśnie tak sie zastanawiam nad świecami, ale czego to wina ze są one okopcone- świece tez mają jakis wpływ na to?? a propo czujnika temp. cieczy chłodzącej to co on ma wspólnego z tym???????


VW forever..

Awatar użytkownika
perez_77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: sob maja 06, 2006 18:04
Lokalizacja: Swineshead
Kontakt:

Post autor: perez_77 » pt sty 19, 2007 08:50

czujnik podaje za duża mieszanke paliwa i dlatego masz okopcone świece i jak jest zimny silnik to sie dusi z rana bo niespala całego paliwa.Jak chcesz sprawdzic czy to jest ten czujnik to przed odpaleniem rano odłacz go tą kostke wtedy komp włączy sie w tryb awaryjny i zobaczysz jak zapali jak bedzie wszystko dobrze to chyba oczywiste :bigok: Pozdrawiam



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » pt sty 19, 2007 16:50

Sprawdzić czujnik cieczy chł0odzącej nie da sie,ma on za durzą rozbieżność> Wskazania będą sie mieściły w zakresie, ale to nie znaczy że czujnik jest dobry.
Widzę że mam podobny problem.
Wylkuczam u siebie sonde lamde- bo spala mi normalnie
swiece też - wymieniałem jakieś rok temu
pewnie ten czujnik, ale dostać dobry to graniczy niemal że z cudem
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości