Strona 1 z 1
					
				Po czym poznać,że uszczelniacze zaworowe sa wyjechane?......
				: pt lut 25, 2005 22:03
				autor: ck
				....Mój znajomy jeździ VW Dieslem i bierze mu ok.1l/1000 km oleju.Kopci na niebiesko,ale autko ładnie ciągnie i przyspiesza.Pali na mrozie od szczału,spalanie ok 5,5l/100km ON,dlatego myślę,że to uszczelniacze ewentualnie prowadnice zaworowe.Co  o tym sądzicie?
			 
			
					
				
				: pt lut 25, 2005 23:46
				autor: Michael G60
				Pierścionki też olejowe!!
			 
			
					
				Re: Po czym poznać,że uszczelniacze zaworowe sa wyjechane?..
				: sob lut 26, 2005 02:39
				autor: MaLiBU
				ck pisze:....Mój znajomy jeździ VW Dieslem i bierze mu ok.1l/1000 km oleju.Kopci na niebiesko,ale autko ładnie ciągnie i przyspiesza.Pali na mrozie od szczału,spalanie ok 5,5l/100km ON,dlatego myślę,że to uszczelniacze ewentualnie prowadnice zaworowe.Co  o tym sądzicie?
jak na niebiesko kopci to bym sie przyjzal czy uszczelka pod glowica nie padla. Nie ma mazi w plyni9e chlodzacym? nie bierze plynu??
 
			
					
				
				: sob lut 26, 2005 11:12
				autor: AEM
				Skoro ładnie pali to obstawiam uszczelniacze zaworowe i ewentulanie pieścienie. Przy padniętej uszczelce w dieslu długo by nie pojeździł.
			 
			
					
				
				: sob lut 26, 2005 12:10
				autor: WRHZ
				sorki ze sie wtrace mozecie podac ile powinien brac w normie na 1000km mkII dieselek ?? z gory thx - moj cos tam bierze ale z jazda i odpalaniem nei narzekam
			 
			
					
				
				: sob lut 26, 2005 12:44
				autor: GEORG
				Jedną z oznak zużytych uszczelniaczy zaworowych są kłęby niebieskiego dymu zaraz po odpaleniu silniczka. Olej spływa na postoju przez nieszczelną gumke uszczelniającą do komory spalania i zostaje spalony po odpaleniu ztąd niebieski dym. 
Jak się myle to mnie poprawcie.
Pozdrawiam.  

 
			
					
				
				: wt mar 01, 2005 01:20
				autor: ck
				AEM pisze:Skoro ładnie pali to obstawiam uszczelniacze zaworowe i ewentulanie pieścienie. Przy padniętej uszczelce w dieslu długo by nie pojeździł.
Właśnie!a poza tym to oleju mu nie przybywa a raczej ubywa,chociaż płyn chłodzący(Dynagel) nie jest zielony a raczej czarny.
 
			
					
				
				: ndz mar 06, 2005 15:14
				autor: ck
				A tak na magrinesie czy to normalne,żeby płyn chłodniczy niedługo po wymianie zmienił kolor,bo zauważyłem u mnie coś takiego.Zalałem Dynagel-em i był zielony a po przejechaniu 1000 km jest bardzo ciemno zielony,a nawet czarny.Czy to może wskazywać coś niedobrego?
			 
			
					
				
				: ndz mar 06, 2005 15:54
				autor: Michael G60
				A oleju ubyło???
			 
			
					
				
				: pn mar 07, 2005 08:58
				autor: ck
				Oleju ubyło i płynu też ubywa w niewielkich ilościach.