Coś dziwnego się dzieje z moimi hamulcami...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Coś dziwnego się dzieje z moimi hamulcami...

Post autor: ck » czw mar 03, 2005 07:09

...kiedy jadę z prędkością powyżej 80km/h i chcę zachamowć to wyczuwam na pedale hamulce bicie.Chcę powiedzieć,że to nie ABS,bo go nie mam,na klockach przejechane ok.15tys/km.Co to może być?Prosze o Wasze sugestie.



Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » czw mar 03, 2005 08:54

moze krzywe tarcze


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw mar 03, 2005 09:04

Krzywe tarcze lub zaciski pozapiekane na siodłach.



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » czw mar 03, 2005 09:04

Ja mam lepszy numer: jak hamuję, to słyszę z tylnych bębnów szuranie. Byłem przekonany, że skończyły mi się szczęki. Pojechałem więc do Shell Autoserv, zdjęli mi bębny i okazało się, że szczęki są prawie nowe. Oczyścili więc mi tylko szczęki i bębny, założyli i dalej mi szurają. Ale trudno, trzeba będzie się do tego przyzwyczaić.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw mar 03, 2005 09:14

Agamek12 pisze:Ja mam lepszy numer: jak hamuję, to słyszę z tylnych bębnów szuranie. Byłem przekonany, że skończyły mi się szczęki. Pojechałem więc do Shell Autoserv, zdjęli mi bębny i okazało się, że szczęki są prawie nowe. Oczyścili więc mi tylko szczęki i bębny, założyli i dalej mi szurają. Ale trudno, trzeba będzie się do tego przyzwyczaić.

To pewnie wina złego składy okładzin ciernych.



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » czw mar 03, 2005 10:38

masz albo bicie na tarczach, albo masz już tak cieńkie tarcze że biją samoczynnie bo są cieńkie, albo zgubiłeś odważnik przy którymś z kół (nie są wyważone), albo masz jakiś luz na układzie kierowniczym.


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw mar 03, 2005 12:30

co do szczek z tyłu jak szyraja to, po pierwsze...
nie zostawiac auta z zaciągnietym ręcznym na morozie..
druga sprawa :
nalezy wyjąc szczeki i jest tam taka dzwignia do ktorej wchodzi linka od ręcznego ,trzeba ją rozruszac ,popsikac WD i nasmarowac smarem zeby luzno chodziła... i szuranie minie...
2 sprawa ,wyjac bembny i sprawdzic rant ,jezeli bedzie rant to do zeszlifowac i po kłopocie....



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » czw mar 03, 2005 13:13

melon pisze:co do szczek z tyłu jak szyraja to, po pierwsze...
nie zostawiac auta z zaciągnietym ręcznym na morozie..
druga sprawa :
nalezy wyjąc szczeki i jest tam taka dzwignia do ktorej wchodzi linka od ręcznego ,trzeba ją rozruszac ,popsikac WD i nasmarowac smarem zeby luzno chodziła... i szuranie minie...
2 sprawa ,wyjac bembny i sprawdzic rant ,jezeli bedzie rant to do zeszlifowac i po kłopocie....
Ale mi szurają tylko w czasie hamowania.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

czerepacha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: czerepacha » czw mar 03, 2005 15:45

Agamek12 pisze:Ja mam lepszy numer: jak hamuję, to słyszę z tylnych bębnów szuranie. Byłem przekonany, że skończyły mi się szczęki. Pojechałem więc do Shell Autoserv, zdjęli mi bębny i okazało się, że szczęki są prawie nowe. Oczyścili więc mi tylko szczęki i bębny, założyli i dalej mi szurają. Ale trudno, trzeba będzie się do tego przyzwyczaić.
kurde ja mam to samo. ostatnio sam w garazu na mrozie rozebralem bebny i sie zdziwilem okladziny jak ze sklepu, przeczyscilem rozruszalem tloczki i dalej to samo!! nie wiem co z tym zrobic.



Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Brzoza Krk » czw mar 03, 2005 15:51

Na pewno skrzywiona tarcza...Bicie czujesz na obu kołach?Kiera bardzo bije?


T o M

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw mar 03, 2005 16:23

może też być cienkie tarcze i nadodatek zwichrowane od od gorąca .



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » czw mar 03, 2005 16:40

czerepacha pisze:
Agamek12 pisze:Ja mam lepszy numer: jak hamuję, to słyszę z tylnych bębnów szuranie. Byłem przekonany, że skończyły mi się szczęki. Pojechałem więc do Shell Autoserv, zdjęli mi bębny i okazało się, że szczęki są prawie nowe. Oczyścili więc mi tylko szczęki i bębny, założyli i dalej mi szurają. Ale trudno, trzeba będzie się do tego przyzwyczaić.
kurde ja mam to samo. ostatnio sam w garazu na mrozie rozebralem bebny i sie zdziwilem okladziny jak ze sklepu, przeczyscilem rozruszalem tloczki i dalej to samo!! nie wiem co z tym zrobic.
Ja nie robię nic: samo przyszło, samo wyjdzie (mam nadzieję)


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
Szymon Czarkowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Szymon Czarkowski » czw mar 03, 2005 21:29

Agamek12 pisze:
czerepacha pisze:
Agamek12 pisze:Ja mam lepszy numer: jak hamuję, to słyszę z tylnych bębnów szuranie. Byłem przekonany, że skończyły mi się szczęki. Pojechałem więc do Shell Autoserv, zdjęli mi bębny i okazało się, że szczęki są prawie nowe. Oczyścili więc mi tylko szczęki i bębny, założyli i dalej mi szurają. Ale trudno, trzeba będzie się do tego przyzwyczaić.
kurde ja mam to samo. ostatnio sam w garazu na mrozie rozebralem bebny i sie zdziwilem okladziny jak ze sklepu, przeczyscilem rozruszalem tloczki i dalej to samo!! nie wiem co z tym zrobic.
Ja nie robię nic: samo przyszło, samo wyjdzie (mam nadzieję)
Ja mam to samo w prawym bębnie.

Też rozebrałem bęben ..... i co ? .... i g***o - szczęki dobre były.

Dzisiaj na mrozie dokręcałem śrubę łożyska bo na mój gust był za duży luz - zobaczymy - jak nie przejdzie to zastosuję ten patent z psikaniem WD40, bo jest też możliwość że szczęka żle się ułoży i nie cofa się do końca.

A zaczeło się od zaciągania ręcznego na postoju..... :kac:

piątek 18:30

No i pomogło dokręcenie........czyli łożysko niedługo do wymiany.
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2005 19:25 przez Szymon Czarkowski, łącznie zmieniany 1 raz.


POZDRAWIAM !

motorufus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: motorufus » czw mar 03, 2005 22:09

Agamek12 pisze:Ja mam lepszy numer: jak hamuję, to słyszę z tylnych bębnów szuranie. Byłem przekonany, że skończyły mi się szczęki. Pojechałem więc do Shell Autoserv, zdjęli mi bębny i okazało się, że szczęki są prawie nowe. Oczyścili więc mi tylko szczęki i bębny, założyli i dalej mi szurają. Ale trudno, trzeba będzie się do tego przyzwyczaić.
Mam identyczny problem i szczęki równiez okazały się jak nowe. to szuranie ustępuje po kilku gwałtownych achamowaniach ale zawsze potem powracają nie wiem co się dzieje

co do bicia to w mk1 GTI (tarcze wentylowane) miałem takie zdażenie że tarcza pękła w środku między warstwami zewnętrznymi rozwarstwiając się. Podczas chamowania strasznie biło i znim to znalazłem to sporo nerwów straciłem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości