gaz na 1 pkt wtrysku
: pt mar 04, 2005 17:28
				
				No wiec jest sobie instalacja gazowa na silniku z 1 pkt wtryskiem z 2 plastikowymi niebieskimi śrubkami, jedna na przewodzie i jedna przy parowniku. 
Mam takie głupie pytanie bo słyszałem już 100 teorii na ten temat a brzmi ono:
Do czego jest która śrubka ?
Słyszałem ze ta przy parowniku jest od wolnych obrotów a ta na przewodzie do wysokich,
i ta wersja wydaje mi się najbardziej prawdopodobna, ale tak jak mowie, co kogo spytam to rożne teorie szysze , może ktoś mógłby rozwinąć temat i opisać to jakoś tak w miarę dobrze
, może ktoś mógłby rozwinąć temat i opisać to jakoś tak w miarę dobrze  , będzie wdzięczny za info. na temat regulacji tego też ustrojstwa, jak to się powinno robić
, będzie wdzięczny za info. na temat regulacji tego też ustrojstwa, jak to się powinno robić  
 
Opiszcie swoje doświadczenia i obserwacje, a może forum czyta ktoś kto się zajmuje tym zawodowo, i mógłby udzielić garści wskazówek ?
pozdrawiam
porlock
			Mam takie głupie pytanie bo słyszałem już 100 teorii na ten temat a brzmi ono:
Do czego jest która śrubka ?
Słyszałem ze ta przy parowniku jest od wolnych obrotów a ta na przewodzie do wysokich,
i ta wersja wydaje mi się najbardziej prawdopodobna, ale tak jak mowie, co kogo spytam to rożne teorie szysze
 , może ktoś mógłby rozwinąć temat i opisać to jakoś tak w miarę dobrze
, może ktoś mógłby rozwinąć temat i opisać to jakoś tak w miarę dobrze  , będzie wdzięczny za info. na temat regulacji tego też ustrojstwa, jak to się powinno robić
, będzie wdzięczny za info. na temat regulacji tego też ustrojstwa, jak to się powinno robić  
 Opiszcie swoje doświadczenia i obserwacje, a może forum czyta ktoś kto się zajmuje tym zawodowo, i mógłby udzielić garści wskazówek ?
pozdrawiam
porlock