mk2 1.3 gaźnik
: pn mar 07, 2005 17:12
				
				Mam mały problem, mój golf pali ok 11-12 benzyny w mieście  (gazu tyle samo), w trasie ok 6. Jednak najgorsze jest to, że 4 i 5 bieg służą jedynie do utrzymywania prędkości. Wiem, że rakiety nie mam, ale do 100 mógłby się rozpędzać w miarę płynnie. Wszystko wygląda tak jakby tracił moc powyżej 3000obr i tylko na wyższych biegach. Co to może być?
  (gazu tyle samo), w trasie ok 6. Jednak najgorsze jest to, że 4 i 5 bieg służą jedynie do utrzymywania prędkości. Wiem, że rakiety nie mam, ale do 100 mógłby się rozpędzać w miarę płynnie. Wszystko wygląda tak jakby tracił moc powyżej 3000obr i tylko na wyższych biegach. Co to może być?
Wymieniłem świece, przewody, kopułke i palec. Może to ta paranoja, którą jest katalizator w silniku z gaźnikiem (mam ochotę go wywalić) , albo coś z kątem wyprzedzenia zapłonu może nie zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej?
 , albo coś z kątem wyprzedzenia zapłonu może nie zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej?
			 (gazu tyle samo), w trasie ok 6. Jednak najgorsze jest to, że 4 i 5 bieg służą jedynie do utrzymywania prędkości. Wiem, że rakiety nie mam, ale do 100 mógłby się rozpędzać w miarę płynnie. Wszystko wygląda tak jakby tracił moc powyżej 3000obr i tylko na wyższych biegach. Co to może być?
  (gazu tyle samo), w trasie ok 6. Jednak najgorsze jest to, że 4 i 5 bieg służą jedynie do utrzymywania prędkości. Wiem, że rakiety nie mam, ale do 100 mógłby się rozpędzać w miarę płynnie. Wszystko wygląda tak jakby tracił moc powyżej 3000obr i tylko na wyższych biegach. Co to może być?Wymieniłem świece, przewody, kopułke i palec. Może to ta paranoja, którą jest katalizator w silniku z gaźnikiem (mam ochotę go wywalić)
 , albo coś z kątem wyprzedzenia zapłonu może nie zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej?
 , albo coś z kątem wyprzedzenia zapłonu może nie zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej?