Problemy z rowna praca silnika 1,8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Sławek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 17, 2007 16:35
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice

Problemy z rowna praca silnika 1,8

Post autor: Sławek88 » sob mar 17, 2007 16:59

Witam mam problem ze swoim golfem II 1,8 a konkretnie z obrotami silnika jak jest zimny to pracuje nie rowno,szarpie,kopci i co najgorsze to duzo pali.Powymieniałem nastepujace rzeczy:filter powietrza,filter paliwa,kopułke,palec,kable wysokiego napiecia,świece,podstawe pod gaznikiem,niebieski czujnik.Troche sie mu poprawiło ale tylko na nie cały tydzien i znow to samo juz kupiłem sonde lambda ktora tez chce jeszcze wymienic.Czy ktos mi moze pomoc bo juz nie wiem co bym jeszcze mogł wymienic zeby juz chodził jak nalezy.Wielkie dzieki pozdrawiam



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » sob mar 17, 2007 19:52

a po wymianie ktorejs z tych rzeczy zresetowales kompa ?? skoro mowisz ze mu sie poprawilo ale nie do konca to moze wystarczy sam reset.


A tak poza wyszczegolnionymi wyzej czesciami mozesz sprawdzic jeszcze czujnik halla ewentualnie cewke, sprawdzic mase, ale jak juz kupiles sonde to ja wymien zrob reset i zobacz :)

pozdro


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Sławek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 17, 2007 16:35
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice

Post autor: Sławek88 » sob mar 17, 2007 23:00

No spoko dzieki za rade.A czy reste kompa musze zrobic u elektryka czy samemu mozna jakos to wykonac???



(==vw==)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: pn lip 31, 2006 16:58
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: (==vw==) » sob mar 17, 2007 23:08

reset zrobisz sam odepnik kleme plusową od akumulatora na jakies 30min załoz spowrotem i juz masz reset :bigok:



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Re: Problemy z rowna praca silnika 1,8

Post autor: Amanda » ndz mar 18, 2007 00:04

Sławek88 pisze:mam problem
Masz LPG?


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Sławek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 17, 2007 16:35
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice

Post autor: Sławek88 » ndz mar 18, 2007 13:09

Nie mam gazu.



(==vw==)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: pn lip 31, 2006 16:58
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: (==vw==) » ndz mar 18, 2007 15:23

może sonda;) najlepiej zczytaj kody bo szkoda kasy na wymiane dobrych rzeczy



Sławek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 17, 2007 16:35
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice

Post autor: Sławek88 » ndz mar 18, 2007 15:54

No tak sonde wymienie,ale kody musze szczytac u elektryka??Wiecie nie siedze za dobrze w temacie z takimi sprawami.Wielkie dzieki za pomoc jak by ktos jeszcze miał jakis pomysł co i jak to prosze smiało pisac.Pozdrawiam ;-)

[ Dodano: 18 Mar 2007 14:57 ]
Zapomniałem dodac ze własnie rozłaczyłem plusowa kleme akumulatora zeby zrobic reset kompa zgodnie ze wskazowkami ari88.Zobaczymy co sie stanie po tym resecie.Pozdro



(==vw==)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: pn lip 31, 2006 16:58
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: (==vw==) » ndz mar 18, 2007 21:15

no zobacz zobacz a powiedz jaki masz silniczek jakie oznaczenie bo jak masz 1.8 rp to kody sie szcytuje i porada jest na stronie głównej vwgolf.pl w dziale porady a jak masz inny silniczek to moze pod vaga mozesz sie podpiąc a nie błyskami
a sonde mozesz sprawdzic u elektryka podepnie ją pod uządzenie i zobaczy jak pracuje koszt takiego czegos rozny od 20zł do nawet 60 chłopaki pisali



Sławek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 17, 2007 16:35
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice

Post autor: Sławek88 » ndz mar 18, 2007 21:32

No tak spoko ale gdzie znajde oznaczenie silnika jaki mam??A jeszcze jedno pytanie czy w tym kabelku pod ktory podpina sie sonde jest stały prad czy impulsowo on zostaje podawany na sonde bo ja w nim nie mam zasilania sprawdzałem prubowka i nic.A co do reseta kompa to zrobiłem to i nic sie nie poprawiło wszystko po staremu muuuuli go straszne tak jak by nie chodził na wszystkie gary i straszne smierdzi paliwem tak jak by go zalewało nie mam pojecia co z nim jest grane.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz lut 10, 2008 20:50

Sławek88 pisze:A jeszcze jedno pytanie czy w tym kabelku pod ktory podpina sie sonde jest stały prad czy impulsowo on zostaje podawany na sonde bo ja w nim nie mam zasilania sprawdzałem prubowka i nic.
jeżeli mierzysz kabelek bez podpietej sondy to tam nic nie będzie. Sonda jest jak bateryjka której napięcie zmienia się (0-1V) w zależności od ilości tlenu w spalinach.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości