Strona 2 z 2

Zamulony 1,8T AEB.

: sob kwie 22, 2017 07:22
autor: Michał_1977
piteR-ek pisze: Katalizator tam masz ?
Mam,ale sonda zdaje się tylko jedna jest.
Coś nie hula,bo nie chce mi się otworzyć. Jakiś komunikat Adobe... wyskakuje,że być może uszkodzony plik.
needved pisze:Przepływka to grupa 002 okienko 4
przy pełnym bucie przy końcu obrotomierza powinno być około 130g/s powietrza.
Zastanawiam się,dlaczego nikt tego wcześniej nie napisał... :?
Dzięki,już coś wiem :pub:

Zamulony 1,8T AEB.

: sob kwie 22, 2017 15:27
autor: Michał_1977
Wydarłem zawór DV i wygląda na zrypany.

Obrazek

Jest przedmuch miedzy lewym króćcem a cienkim z wężykiem.

Zamulony 1,8T AEB.

: pn kwie 24, 2017 11:52
autor: vwer2
Michał_1977 pisze:Jest przedmuch miedzy lewym króćcem a cienkim z wężykiem.
:bigok:

Możesz spróbować zaślepić wyjścia i zobaczyć czy fura ożyje tylko ,ze jazda bez DV jest szkodliwa dla turbo i może się mulić przy zmianach biegów :crazy:

Zamulony 1,8T AEB.

: wt kwie 25, 2017 17:02
autor: Michał_1977
Wracamy z nowinami :bigok:
Skalibrowałem sztangę turbiny. Pomimo iż wszyscy radzą,by otwieranie WG rozpoczynało się przy 0,6bara,to ustawiłem na 0,3 z malutkim haczykiem,bo tak powiedział mi kolega,który pracuje w zakładzie turbiniarskim. Podałem mu nr. turbiny,poczytał w katalogu i powiedział,że ma być od 0,3 bara. Przy 0,6 bara,ma być całkowite otwarcie. Zrobione!
Wczoraj kupiłem nowy DV w ASO (165 zeta). Stary miał rozwaloną membranę i przepuszczał.

Mocy może troszkę przybyło,ponieważ wcześniej WG otwierał się lekko powyżej 0,2 bara.

Zrobiłem logi dynamiczne. W kazdym linku są 2 logi. Pierwszy na LPG,a ten poniżej na PB.
Zaznaczam,że 2 lub 3 logi są nieco przeciągnięte,ponieważ po puszczeniu gazu,nie chciał mi się kliknąć STOP w laptopie... Tak czy owak,kumaty się połapie,bo widać jak obroty lecą w dół.

2 +7 http://vaglog.pl/log-002_007_OniD2I.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2 + 13 http://vaglog.pl/log-002_013_o05T50Q.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2 + 25 http://vaglog.pl/log-002_025_B8DRX3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz co mi mądre głowy powiedzą? :bajer:
Ja zielony... :jezor:

EDIT:
Idę wyharatać kata :food: :satan: Może to będzie przełomem w tej całej sytuacji. Jakby nie było,ma 21 lat :los2:

Zamulony 1,8T AEB.

: śr kwie 26, 2017 15:35
autor: jameess
Podaj maila na priv to wyśle ci opis bloków pomiarowych po polsku , mam do AGU, ale AEB to powinno być to samo.

Zamulony 1,8T AEB.

: pt kwie 28, 2017 14:20
autor: Michał_1977
jameess, dziękuję bardzo :pub:
Jeszcze nie korzystałem,bo brak czasu,a w między czasie,po wycięciu kata,silnik wraca do świata żywych. Z dnia na dzień,coraz lepiej jedzie :bigok:
Jak już doprowadzę go do przyzwoitego stanu,to opiszę w punktach,co zrobiłem. Może to pomoże komuś,bo przekopałem internety wzdłuż i wszerz i nie znalazłem żadnego tematu,który by mnie naprowadził na właściwy tor :bajer: