Miałem identyczny problem kopcił i im cieplejszy tym większa chmara dymu za mną-spalał dużo oleju-przymierzam się do montażu gazu autko ma na liczniku 250tys,ale na pewno ta 100tys miał cofniete. A więc kazałem mechanikowi ściągąć głowice i zobaczyć co się dzieje i przy okazji wymienić rozrząd,a więc tak po rozebraniu okazało się,że nie jeden gar słabo palił i było tam bardzo brudno,a więc tak głowica została oddana do czyszcenia,szlifowania,sprawdzona,czy nie występują mikropęknięcia i coś jeszcze było z nią robione,ale nie pa ietam co
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wymienione zostaly uszczelniacze zaworowe,pierścinie tłokowe,panewki,uszczelka pod głowica no i reszta czyli,płyn chłodniczy,olej mobila 10W40 i cały rozrząd-przejechałem ponad 500km i silnik ładnie pracuje nie dymi i nie powstaje biała maź pod korkiem.Teraz go docierac bo jak nowy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Przed remontem wymieniłem cewke zapłonowa,świece,kable zapłonowe,gumki kolektora ssącego
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Części są bardzo tanie do tego silnika,a mechanik za remont skasował 700zł,ale wato było
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeszcze tylko zostało ładowanie bo pokazuje 13,5V-13.8V,ale tragedii jeszcze nie ma
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)