2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fafal_92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 21, 2010 08:51

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

Post autor: fafal_92 » czw paź 21, 2010 09:21

Witam.Jestem posiadaczem VW jetty sprowadzonej ze stanów w 2 litrowym silniku. Mam problem z niskimi obrotami.Przy odpalaniu od razu gaśnie wcale nie trzyma obrotów. Lecz gdy odpala się i automatycznie dodaje gazu wchodzi na obroty i na wysokich jest ok. lecz gdy się odpuści gaśnie. Podobnie jest w trakcie jazdy: powyżej 2500 obr rozpędza się normalnie lecz gdy chce się jechać jedną prędkością tarpie.Przy ruszaniu trzeba dodawać dużo gazu i ruszać z pół sprzęgła, inaczej gaśnie. Dodam iż takich objawów nie ma cały czas są one mniej więcej przy 60% odpaleń auta. Najgorzej jest gdy jest wilgotno lub po jeżdzie w deszcz. Posiadam w samochodzie gas sekwencyjny na gazie i na bęzynie dzieje się to samo. Jeździłem po mechanikach i żaden nie wie co to jest. Na komputerze wyświetla się 3 błędy
16684 p0300
16685 p0301
16687 p0303
Wiem ze 2 z oznaczają wypadanie zapłonów tylko nie wiem co zrobić aby tego nie było.
Jakby coś to pomogło to świece i przewody są założone nowe.

Prosił bym o pomoc bo już nie wiem co robić z tym samochodem;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

Post autor: Paweł Marek » czw paź 21, 2010 10:41

Ale czy nie ma gdzieś ucieczki iskier np na kopułce? Obejrzyj po ciemku czy nie skaczą, a właściwie razem z kablami i świecami powinieneś kopułkę i palec również zmienić żeby już to mieć z głowy, potem ew. tylko pożyczyć dla sprawdzenia cewkę.
A jak nie pomoże - czy to jest silnik ABA ? Ma przepływomierz?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fafal_92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 21, 2010 08:51

Re: 2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

Post autor: fafal_92 » czw paź 21, 2010 11:10

Tylko podobno cewka z tego co wiem to albo działa albo nie działa wogóle.. a przepływomierz ma i właśnie sprawdzałem na odpalonym silniku odpinałem go i nie ma zadner reakcji po odpięciu go. Czy to o czymś świadczy czy tak ma być??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

Post autor: Paweł Marek » czw paź 21, 2010 22:34

fafal_92 pisze:Tylko podobno cewka z tego co wiem to albo działa albo nie działa wogóle
zaręczam że nie zawsze musi tak być, jakieś dwa lata temu walczyłem z tym, padała przez 3 miesiące zanim ostatecznie padła.
Przepływomierz jest taki sam jak d wersji europejskich łatwo zdobędziesz na podmiane dla próby, z tym że kopułke z palcem wymieniłby w ciemno, normalny wkład własny w kupione używane auto


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

Post autor: Paweł Marek » czw paź 21, 2010 22:35

zerknij jeszcze na vento.org i na golf3.pl tam kilku ludzi już nieźle ogarnęło silnik ABA


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości