Leon CUPRA 1.8t BAM- hałas w silniku powyżej 3 tys obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Leon CUPRA 1.8t BAM- hałas w silniku powyżej 3 tys obrotów

Post autor: gentki » ndz lis 15, 2015 21:30

Witam, pisze ponieważ mam problem z autem. Na wolnych obrotach wszystko jest ok, natomiast po dodaniu gazy od 3 tys w górę słychać w silniku zgrzyt. Smok pompy oleju wyczyszczony, na wolnych spokojnie ciśnienie wynosi 2.5-3.0 bar. Wydaje mnie się że problem leży w głowicy a dokładnie łańcuch-napinacz tylko nie wiem co dokładnie. W jaki sposób sprawdzić czy łańcuch nie jest wyciągnięty? Na obudowie widać że łańcuch mial z nią kontakt. Proszę o pomoc jak wykluczyć łańcuch lub napinacz. Poniżej zdjęcia jak wygląda ustawienie wałków. Film jak auto pracuje https://vid.me/zTJU" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek
Obrazek
Obrazek



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Leon CUPRA 1.8t BAM- hałas w silniku powyżej 3 tys obrotów

Post autor: kawowy19 » wt lis 17, 2015 00:34

Nagle się stało czy coś robiłeś?
łańcuch mógł się wyciągnąć i dlatego trze, swoje ma pewnie przejechane. Słizgi wyglądają okey
Próbowałeś na odpiętej wtyczce z napinacza? Też jest hałas?



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Leon CUPRA 1.8t BAM- hałas w silniku powyżej 3 tys obrotów

Post autor: gentki » wt lis 17, 2015 00:57

nie próbowałem na odpiętej. Przebieg 118tys. Zaczęło się od zapalenia kontrolki oleju przy nagłym ruszaniu. Zgasiłem auto wróciło - smok zapchany-wyczyszczony. Ślizgi wymienilem na nowe bo jeden uszkodziłem, ale nie były nic wytarte.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Leon CUPRA 1.8t BAM- hałas w silniku powyżej 3 tys obrotów

Post autor: kawowy19 » wt lis 17, 2015 14:14

jednocześnie czyszczony był smok i zmieniany śłizg?
spróbuj odpiąć wtyczkę i zobaczysz czy dalej hałasuje.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości