vw golf 2 gdy ruszę na skręconych kołach ściąga w lewo lub w prawo.
: sob mar 23, 2019 12:58
Witam opisz pokrótce, przed wymianą lekko ściągał w lewo ale jeszcze znośnie, byłem na szarpakach u kolegi powiedział aby najlepiej wszystkie gumy z prawej strony wymienić choć nie były w takim złym stanie, no to zrobiono cały przód oprócz silentbloków gdyż nie mają luzów, wymieniono końcówki drążków, poduszki amortyzatora i auto po tym ściągało raz w lewo czasem prosto a raz w prawo i niestabilne. Po wymianie tego byłem na szarpakach nie było luzów, robiona geometria, było z tydzień-2 tygodnie ok jeździło fajnie, przy hamowaniu kiera trzymała prosto(być może nie jeździłem dynamicznie). Później tak lekko zaczęło ściągać w lewo okazało się że prawa poduszka amorka bardziej siadła i kręci się ten talerzyk. Dokręciliśmy ale auto bardziej zaczęło ściągać w lewo drogę 25km praktycznie całą ściągało. Zrobione znów kąty i sprawdzona geometria wyjechałem 1 dzień było ok, na drugi dzień znów zaczyna ściągać w lewo i wyczaiłem że gdy ruszę dynamiczniej na skręconych kołach w prawo to auto wtedy jedzie prosto i tak może jechać większą trasę, chyba że manewruję na parkingu na skręconych kołach to później znów ściąga najczęściej w lewo. Mechanik sprawdzał czy są przykręcone sanki, wachacze, belkę tylną i jest jak być powinno. Następnie byłem jeszcze raz na szarpakach gdzie robiłem geometrię, powiedziałem co i jak diagnosta przyjrzał się tym poduszką amortyzatora i mówi że w zawieszeniu jest wszystko ok(nic nie wziął za sprawdzenie). Jedynie stwierdził że może jest luz na przekładni kierowniczej. Wczoraj zrobiłem trasę 200km i oprócz tego że w mieście lub na rondach musiałem wolno skręcać aby się nic nie przestawiło to było dobrze. Dodam że golf jest po swapie 2.0 maglownica też jest podobnież z passata. golf z przodu nie ma stabilizatora. Co byście doradzili? Czy to są objawy maglownicy? Czy przegub wewnętrzny może na to wpływać?