Cabrio 1.8 90km ABS

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Cabrio 1.8 90km ABS

Post autor: Smolski » pt lut 08, 2019 00:45

Objawy:
Kopci z rury - obstawiam że przelewa silnik
przy przegazowaniu ciężko się wkręca na obroty(przerywa)a po puszczeniu gazu potrafi zgasnąć
Vagcom wyrzuca 2 błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8A0 907 311 H
Component and/or Version: 1,8l R4 MONO 1.2.3 D51
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
3 Znalezione:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

1.Sprawdziłem TPS
przy zamkniętej przepustnicy na pinach 1,2 jest 0,15V a na pinach 1,4 jest 0,1V. Nie przestawiłem z racji braku klucza do śrub( torks z bolcem w środku)
podczas otwierania przepustnicy napięcie rośnie płynnie do góry.
2.Silniczek krokowy 4 pinowy po podaniu 12V(na 4,5V i 6V nie reagował a komputer sam podaje około 8,5V) otwiera sie i zamyka. Jedynie podczas otwierania i zamykania przepustnicy ręcznie potrafił się zawiesić, pomagało odpięcie i podpięcie
z powrotem wtyczki z niego.
3. Sprawdziłem przewody z TPS i silniczka krokowego do komputera i są ok.
Jutro zostanie wykonana adaptacja czyli uruchomienie silnika i nie dotykania gazu aż się wentylatory nie załączą na chłodnicy(aku odłączone na noc)

Wszelakie rady co jeszcze może być mile widziane. Google sprawdziłem i dokładnie takich samych błędów nie znalazłem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości