Spływ oleju z turbo ( rurka ) 1.8T AUM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Blu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: śr kwie 29, 2015 20:19
Lokalizacja: Toruń
Auto: Golf VII GTI 2.0
Silnik: CXCA

Spływ oleju z turbo ( rurka ) 1.8T AUM

Post autor: Blu » czw lip 03, 2025 12:52

Cześć. Oryginalna rurka przegniła, rozpadła się. Zakupiłem za nie całe 300 nową ( Max… wiadomo jaka firma ) niestety, nówka i leci na oplocie w miejscu zacisku. Problem w tym że ona leżała już z pół roku, nie mam dowodu zakupu, także po reklamacji. Pytanie czy macie inny patent na to aby zastąpić oryginał ? Czy szukać używki ori ? Ceny w ogóle z kosmosu a jedyny kto robi zamienniki to właśnie Max… dramat. Nie chcę drugi raz dać szansy tej firmie.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9282
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Spływ oleju z turbo ( rurka ) 1.8T AUM

Post autor: wesol » ndz lip 06, 2025 16:20

A nie możesz sobie samemu jakiś kawał węża ogarnąć i zarobić. Olej z turbo owszem jest troszkę gorący ale myślę że są jakieś węże odporne na to i opaskami zaciskowymi zacisnąć. Nie musi być zakuwanie bo i po co.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Blu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: śr kwie 29, 2015 20:19
Lokalizacja: Toruń
Auto: Golf VII GTI 2.0
Silnik: CXCA

Re: Spływ oleju z turbo ( rurka ) 1.8T AUM

Post autor: Blu » wt lip 08, 2025 10:20

wesol pisze:
ndz lip 06, 2025 16:20
A nie możesz sobie samemu jakiś kawał węża ogarnąć i zarobić. Olej z turbo owszem jest troszkę gorący ale myślę że są jakieś węże odporne na to i opaskami zaciskowymi zacisnąć. Nie musi być zakuwanie bo i po co.
Niby można ale, musiałbym albo włożyć sprężynę do węża albo wymyślić inny patent aby ścianki się nie zacisnęły przy wygięciu na łuku. Jest tam jakieś ciśnienie ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9282
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Spływ oleju z turbo ( rurka ) 1.8T AUM

Post autor: wesol » wt lip 08, 2025 16:52

Ciśnienie prawie żadne. To spływ więc ma spływać olej do miski. Moim zdaniem to jeśli nie jest mocno wygięte to poradzi sobie. A jak nie to gdzie mocny zakręt to daj miedziane kolanko lub kawałek rurki miedzianej wygnij i daj na to dwa węże już proste. Bez przesady nie musi być pięknie. Ma robić swoje.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość