Strona 1 z 1
					
				[mk5] Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: czw paź 31, 2019 13:51
				autor: MK_TRE
				Witam. Mam pytanie od czasu do czasu jak zaglądam pod maskę zauważyłem trochę odkręcony korek zbiorniczka wyrównawczego. Dokręcam go za jakiś czas zaglądam i znowu to samo. Brakuje mu ze dwa obroty do pełnego dokręcenia.
Dlaczego tak może się dziać??
Chce zakupić nowy korek jednak pod tym samym numerem OEM w sprzedaży są korki z zaworem otwarcia 1.4 i 1.5 bara który wybrać. Silnik to 1.4 BCA.
			 
			
					
				[mk5] Re: Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: pt lis 01, 2019 00:29
				autor: muszkatobiasz
				dokręć go do oporu aż pstryknie
			 
			
					
				[mk5] Re: Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: pt lis 01, 2019 07:33
				autor: MK_TRE
				Tak też robię za każdym razem. Słychać charakterystyczne klik.
Za jakiś czas zagladam korek otwarty o jakiś obrót nawet lepiej.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				[mk5] Re: Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: pt lis 01, 2019 07:52
				autor: wesol
				Jakiś zbiorniczek z zamiennika lub korek z zamiennika i może tak to słabo przez to jest spasowane
			 
			
					
				[mk5] Re: Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: pt lis 01, 2019 09:09
				autor: MK_TRE
				Wczoraj dolalem płynu bo czuję że przez to miałem ubytki i jeździłem z odkręconym korkiem.
Wczoraj go zakrecilem. Dziś przyjechałem do pracy 12km. Otwieram maskę korek odkręcony o obrót.
Korek na bank oryginal. Zbiorniczek wydaje mi się że tez.
Czy jest możliwe że w układzie powstaje aż tak wielkie ciśnienie i przy uszkodzonym korku go wypycha.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				[mk5] Re: Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: pt lis 01, 2019 10:39
				autor: wesol
				Niemożliwe. Węże dawno by wystrzeliły a zawór w korku musiałby być zablokowany.
			 
			
					
				[mk5] Re: Korek zbiorniczka płynu chłodzącego
				: pt lis 01, 2019 10:45
				autor: MK_TRE
				Kurde to na pierwszy rzut wymienię korek
Tylko nie wiem bo widzę korki z zaworem 1.5 i 1.40bara po numerze OEM pasują obydwa obojętnie jaki wzisc?
Jest jakaś metoda na sprawdzenie czy ten zawór w korku jest sprawny?
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka