
Chciałem prosić o poradę w sprawie montowania progów od gti do golfa który takich nigdy nie miał. Wszystkie uwagi mile widziane

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP



ja się z tym nie zgodzęLoLs pisze:jak uwagi to nie polecam montować kumpel miał w w golfie to po 2 latach jazdy nie było progów rdza opakowała
 jak jest pod nakładkami dobrze zakonserwowane to nie ma prawa sie nic stać
 jak jest pod nakładkami dobrze zakonserwowane to nie ma prawa sie nic stać  a nawet one ochroniom konserwację bo w miejscach przy kołach nie będzie jej woda wypłukiwać
 a nawet one ochroniom konserwację bo w miejscach przy kołach nie będzie jej woda wypłukiwać  
  u mnie jest ori nie ruszana[ tylko do spawania odciołem po kawałku z przodu i z tyłu a środek ori] i jest przyklejona ok 0,5 cm od krawędzi proga[ później zmierzę ci dokładnie i wrzucę dokładne foto]  od dołu jest 6 mocowań [ w dolną krawędź proga kołki a w nie wkręty] na krawędziach proga od strony koła po 1 nicie -próg i 1 nit - kantownik listwy maskującej czyli 2 nity przy jednym kole
 u mnie jest ori nie ruszana[ tylko do spawania odciołem po kawałku z przodu i z tyłu a środek ori] i jest przyklejona ok 0,5 cm od krawędzi proga[ później zmierzę ci dokładnie i wrzucę dokładne foto]  od dołu jest 6 mocowań [ w dolną krawędź proga kołki a w nie wkręty] na krawędziach proga od strony koła po 1 nicie -próg i 1 nit - kantownik listwy maskującej czyli 2 nity przy jednym kole   i to by było na tyle
 i to by było na tyle  
 




 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
  chyba że źle przykleiłem te końcówki co odciołem:crazy:  ale przód jest ori nie ruszany
 chyba że źle przykleiłem te końcówki co odciołem:crazy:  ale przód jest ori nie ruszany 



 potem tylko obciąć to co za bardzo odstawało i gra
 potem tylko obciąć to co za bardzo odstawało i gra 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości