Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...
	Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
			
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 brynol
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: brynol » wt gru 21, 2010 01:37
			
			
			
			
			JacekK1986, 
na policje reguly nie ma, to co u jednego przejdzie to u nastepnego bedzie nie do przeskoczenia.
ja np od roku jezdze na hidach w kloszach gladkich na soczewce... no i mialem ok 7 kontroli ( trzezwosc glownie, ostatnio w nocy mandat za predkosc) i zaden z nich nie patrzyl na swiatla.
a kiedys jak jezdzilem na full legalnie, zwykla zarowka, ale juz w innym kloszu, to mnie zatrzymali w nocy i chcieli dowod zabrac, bo swiatla mam zle...
no ale jakos im przegadalem.
takze na policje nie patrz do konca, bo nie ma reguly
			
									
									
		
		
				[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Shmatan
- V.I.P.
  
- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Shmatan » wt gru 21, 2010 08:47
			
			
			
			
			JacekK1986, nie rozumiem - chcesz mieć dodatkowy komplet świateł mijania i drogowych w soczewce biksenonowej w zderzaku? aż tak Ci się nudzi?
Po 1 - żeby te "krótkie" z kratek nie oślepiały, musiałbyś je mieć ustawione cholernie nisko i nic by Ci nie oświetlały (z tego powodu m.in. światła się zakłada na wysokości maski)
Po 2 - nie możesz mieć czterech świateł mijania
Już lepiej wsadź sobie w te kratki dodatkowe drogowe (że ksenon nawet) - one mogą walić na lewo i prawo, bo i tak nie włączasz ich kiedy jedzie ktoś inny.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skaktus							
- Mirafioli
  
- Posty: 3125
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
- Lokalizacja: Nysa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skaktus » wt gru 21, 2010 10:02
			
			
			
			
			Takie coś nie przejdzie... Lepiej już zamontuj oryginalny xenon do mk4. Będziesz miał legalny system i dobre oświetlenie. W zderzak walnij standardowe halogeny i tyle. Za bardzo kombinujesz. Po 2 pamiętaj że potrafią się przyczepić że jedziesz na "halogenach" i mijania w dzień o dobrej widoczności.
No i na koniec - taka soczewka bez klosz będzie po pół godziny jazdy w obecnych warunkach bezużyteczna - syf ją tak zaklei że nic ci nie oświetli. Dodatkowo będzie oślepiać bo wspomniany syf rozszczepi wiązkę światła i będziesz wyglądał na drodze jak latarnia.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 JacekK1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 135
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 19:39
- Lokalizacja: Jasło
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JacekK1986 » wt gru 21, 2010 13:10
			
			
			
			
			skaktus pisze:Takie coś nie przejdzie... Lepiej już zamontuj oryginalny xenon do mk4. Będziesz miał legalny system i dobre oświetlenie. W zderzak walnij standardowe halogeny i tyle. Za bardzo kombinujesz. Po 2 pamiętaj że potrafią się przyczepić że jedziesz na "halogenach" i mijania w dzień o dobrej widoczności.
No i na koniec - taka soczewka bez klosz będzie po pół godziny jazdy w obecnych warunkach bezużyteczna - syf ją tak zaklei że nic ci nie oświetli. Dodatkowo będzie oślepiać bo wspomniany syf rozszczepi wiązkę światła i będziesz wyglądał na drodze jak latarnia.
Jakby mnie było stać na ori xenon to bym się nawet nie zastanawiał 

 . W kloszach mam halogen więc drugiego nie będę zakładał. Na razie chciałem się dowiedzieć, co o tym sądzicie. Najlepszym rozwiązaniem będzie budowa jakiegoś zestawu na soczewce jak np w tym temacie: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 71&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje lampy zostawię, kupię takie same i w nich się zamontuje soczewkę. W razie kontroli i zatrzymania dowodu podmienię lampy- oczywiście nie przy milicjancie.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skaktus							
- Mirafioli
  
- Posty: 3125
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
- Lokalizacja: Nysa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skaktus » wt gru 21, 2010 13:59
			
			
			
			
			Montaż soczewki do ori lamp to też może się skończyć utratą dowodu, mandatem czy innymi nieprzyjemnościami.
Lampy + przeróbka i porządna przetwornica + palniki to nawet 600 zł. Za 1000 zł na aukcjach można dorwać praktycznie kompletny zestaw xenony do mk4. Nie widzę sensu przerabiania bo i tak wciąż masz homologację na żarówki więc...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 JacekK1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 135
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 19:39
- Lokalizacja: Jasło
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JacekK1986 » wt gru 21, 2010 14:58
			
			
			
			
			Dobre xenony ori to wydatek rzędu 700- 800 za sztukę. Więc wydatek jest dość spory. Wiadomo oryginał to oryginał. Ale pożyjemy zobaczymy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kris-krzysztof							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 721
- Rejestracja: śr lut 24, 2010 20:16
- Lokalizacja: Borki
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kris-krzysztof » sob gru 25, 2010 11:08
			
			
			
			
			skaktus pisze:Montaż soczewki do ori lamp to też może się skończyć utratą dowodu, mandatem czy innymi nieprzyjemnościami.
Lampy + przeróbka i porządna przetwornica + palniki to nawet 600 zł. Za 1000 zł na aukcjach można dorwać praktycznie kompletny zestaw xenony do mk4. Nie widzę sensu przerabiania bo i tak wciąż masz homologację na żarówki więc...
za 600zł nie kupisz Lamp , przetwornic i palników.
a jak kupi org to i tak mu dowód poleci jak sie policjant przyczepi. WIec taka sama sytuacja jak wkładanie soczewek do seryjnych lamp.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skaktus							
- Mirafioli
  
- Posty: 3125
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
- Lokalizacja: Nysa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skaktus » sob gru 25, 2010 14:36
			
			
			
			
			kris-krzysztof pisze:skaktus pisze:Montaż soczewki do ori lamp to też może się skończyć utratą dowodu, mandatem czy innymi nieprzyjemnościami.
Lampy + przeróbka i porządna przetwornica + palniki to nawet 600 zł. Za 1000 zł na aukcjach można dorwać praktycznie kompletny zestaw xenony do mk4. Nie widzę sensu przerabiania bo i tak wciąż masz homologację na żarówki więc...
za 600zł nie kupisz Lamp , przetwornic i palników.
a jak kupi org to i tak mu dowód poleci jak sie policjant przyczepi. WIec taka sama sytuacja jak wkładanie soczewek do seryjnych lamp.
 
Źle się wyraziłem - mając ori lampy + wrzuta do nich soczewek to koszt ok 600 zł jeśli weźmiemy pod uwagę gotowe kity z allegro gdzie soczewkę poprostu wkręcamy w lampę...
Zastanawiam się jak potem wymienić palnik 
 
kris - a jak u ciebie z przeróbką lampy i glinami co ?  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kris-krzysztof							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 721
- Rejestracja: śr lut 24, 2010 20:16
- Lokalizacja: Borki
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kris-krzysztof » sob gru 25, 2010 15:04
			
			
			
			
			skaktus pisze:kris-krzysztof pisze:skaktus pisze:Montaż soczewki do ori lamp to też może się skończyć utratą dowodu, mandatem czy innymi nieprzyjemnościami.
Lampy + przeróbka i porządna przetwornica + palniki to nawet 600 zł. Za 1000 zł na aukcjach można dorwać praktycznie kompletny zestaw xenony do mk4. Nie widzę sensu przerabiania bo i tak wciąż masz homologację na żarówki więc...
za 600zł nie kupisz Lamp , przetwornic i palników.
a jak kupi org to i tak mu dowód poleci jak sie policjant przyczepi. WIec taka sama sytuacja jak wkładanie soczewek do seryjnych lamp.
 
Źle się wyraziłem - mając ori lampy + wrzuta do nich soczewek to koszt ok 600 zł jeśli weźmiemy pod uwagę gotowe kity z allegro gdzie soczewkę poprostu wkręcamy w lampę...
Zastanawiam się jak potem wymienić palnik 
 
kris - a jak u ciebie z przeróbką lampy i glinami co ?  

 
No teraz sie zgodze. To zależy za ile kupisz jescze przetwornice i palniki . Bo do tej ceny trzeba 300 zł doliczyc (Cena lamp)
A da sie wymienic bez rozklejania lampy. Miałem z czyms takim do czynienia. ALe powiem szczerze że nie jest to warte tej kasy. Dużo lepsze są soczewki z org lamp. no ale więcej jest roboty
Nie miałem problemów z lampami nigdy. MOże dlatego że nie rzucaja sie w oczy. normalna barwa palnika , nie raźii innych użytkowników. Teraz chciałbym cos wymodzic w odbłyśniku (mijania) światła do jazdy dziennej. Zobaczymy czy sie mi uda . Narazie te musze sprzedac. Czas pokaże jak zrobie to sie pochwale.

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skaktus							
- Mirafioli
  
- Posty: 3125
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
- Lokalizacja: Nysa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skaktus » ndz gru 26, 2010 19:55
			
			
			
			
			W wolną soczewkę walnij diodę typu XPG-R5, da ci ona około 300 - 400 lumenów na wyjściu. Zasil ją z przetwornicy i puść około 1,2 A. Do tego porządny radiator i masz porządne dzienne. Ewentualnie daj np 3 diody i w każdą puść 500 mA. Koszt jednej XPG na podłożu MPCPB 14 mm to ok 20 zł. PRzetwornice zdobędziesz na allegro.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kris-krzysztof							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 721
- Rejestracja: śr lut 24, 2010 20:16
- Lokalizacja: Borki
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kris-krzysztof » pn gru 27, 2010 11:13
			
			
			
			
			skaktus pisze:W wolną soczewkę walnij diodę typu XPG-R5, da ci ona około 300 - 400 lumenów na wyjściu. Zasil ją z przetwornicy i puść około 1,2 A. Do tego porządny radiator i masz porządne dzienne. Ewentualnie daj np 3 diody i w każdą puść 500 mA. Koszt jednej XPG na podłożu MPCPB 14 mm to ok 20 zł. PRzetwornice zdobędziesz na allegro.
Albo SST-50 jedną ale troszke cena wysoka.
Chciałem Twoj pomysł wykorzystac kiedys jak miałem 2 soczewki no ale musiałem liczyc koszt dodatkowy 150 zł(2 diody + przetwornice+ radiator + mocowanie -wycinane laserem) wiec sie strzymałem. Sądze że to jest dobry pomsł i w odbłyśniku na długie cos takiego zrobie.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 JacekK1986
- Mały gagatek
  
- Posty: 135
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 19:39
- Lokalizacja: Jasło
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JacekK1986 » pn gru 27, 2010 12:43
			
			
			
			
			Ja zapewne przy przypływie gotówki zmontuję lampy na jakieś oryginalnej soczewce np. z passata lub bmw. Mam opcję dostania takich soczewek z palnikami i przetwornicami. Ale na razie mam w aucie inne wydatki i taki projekcik musi poczekać na lepsze czasy 

 . Auto mam od niedawna i na razie muszę go doprowadzić do początkowego stanu mechanicznego i wizualnego. Potem będę myślał nad lampkami.
Kolorek chyba mam taki sam jak twój kris-krzysztof- LC9Z 

 ale nie ten silnik 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości