Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: śr sie 28, 2019 00:19
autor: bolo9823
A wgrałeś wsad od golfa do licznika passata ? Passat ma ponoć inna komunikacje z abs
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: śr sie 28, 2019 13:20
autor: DaroS
Na 1j0920 826G się krzaczy się. Wchodzi 1j0920 846G i jest komunikacja, ale wyświetlacz ciemny.
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: sob sie 31, 2019 11:13
autor: bolo9823
Kurde nie zabardzo słyszałem co jest odpowiednikiem 829a, sprobuj wgrac 1j0920827a, albo 1j5920826 musisz kombinowac moze którys zadziała, licznika i tak nie zepsujesz wiec o to nie musisz sie martwic. https://golf4.org/Dumps/Kombiinstrument/ tu masz strone z wsadami. Pamietaj tez ze golf ma inny zbiornik paliwa i to tez trzeba bedzie skorygować jak nie uda ci sie wgrac wsadu od golfa.
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
Wsad ruszył i jest komunikacja z ABS, lecz musiałem wykonać edycje wsadu, żeby wskazania prędkościomierza były prawidłowe (na tarczy z passata 100km/h miałem u samej góry, a soft ten 100km/h miał na 80km/h). Tak czy siak licznik z Passata 3B0920829A immo3 działa w golfie 4 z tarczami europejskimi od passata na sofcie 1j5920826HV + edycja prędkościomierza pobrana z softu 1j5920846CX:
Wsad ruszył i jest komunikacja z ABS, lecz musiałem wykonać edycje wsadu, żeby wskazania prędkościomierza były prawidłowe (na tarczy z passata 100km/h miałem u samej góry, a soft ten 100km/h miał na 80km/h). Tak czy siak licznik z Passata 3B0920829A immo3 działa w golfie 4 z tarczami europejskimi od passata na sofcie 1j5920826HV + edycja prędkościomierza pobrana z softu 1j5920846CX:
No i wszystko pieknie, wsadz sobie jeszcze tarcze z passata od temp. Plynu i stanu paliwa, dla mnie fajniej to wyglada, wystarczy troche podniesc do gory i widac fajnie piktogramy
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: śr wrz 18, 2019 16:21
autor: szefol84
Panowie Mam zapytanie odnośnie licznika z Passata czy da radę wsadzić licznik z Paska do Golfa ale chodzi mi o silnik benzynowy.
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
Panowie Mam zapytanie odnośnie licznika z Passata czy da radę wsadzić licznik z Paska do Golfa ale chodzi mi o silnik benzynowy.
Po wgraniu odpowiedniego epromu z golfa.
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: czw wrz 26, 2019 14:59
autor: ll8
Ja też mam pytanie, po wymianie licznika: 1J0920805B na 1J0920826A przestał działać brzęczyk włączonych świateł przy otwartych drzwiach.
Jakim sposobem można to naprawić.
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
Ja też mam pytanie, po wymianie licznika: 1J0920805B na 1J0920826A przestał działać brzęczyk włączonych świateł przy otwartych drzwiach.
Jakim sposobem można to naprawić.
No niestety tutaj cie zmartwie, posiadasz modul 1j0 bez can, ten modul wysyla sygnal analogowo tylko o drzwiach kierowcy. Nowsze liczniki nie mialy takiego polaczenia (nie bylo to potrzebne bo montowali moduly z can), ale mozna uaktywnic ta funkcje podaje link https://www.drive2.ru/l/10530538/ Sam zastosowalem ta modyfikacje w liczniki 849 i dziala do tej pory
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: pt paź 18, 2019 09:49
autor: slawek1151
Witam wszystkich,
Powiedzcie mi proszę, jak mieścicie środek z Passata do obudowy Golfa? Kupiłem licznik full fis z Passata ...847 (VDO) i próbuję go złożyć z obudową BOO z Golfa. Niestety, płytka na bokach nieco wystaje. Zły licznik z Passata, czy co?
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
Witam wszystkich,
Powiedzcie mi proszę, jak mieścicie środek z Passata do obudowy Golfa? Kupiłem licznik full fis z Passata ...847 (VDO) i próbuję go złożyć z obudową BOO z Golfa. Niestety, płytka na bokach nieco wystaje. Zły licznik z Passata, czy co?
Licznik z passata plus obudowa jest dobra, tylko licznik z golfa jest innego producenta i tam sa inne zaczepy. Pozostaje albo rzeźba czyli musisz to jakos spasować, albo kupno licznika z jakiegoś najtańszego golfa firmy VDO
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
: pn paź 28, 2019 20:43
autor: Skachu
Witam. Skorzystałem z powyższego opisu (tak ogólnie to pełen szacun dla autora) i zakupiłem licznik od paska 3B0 920 849C, poza tym mam nawigację MFD wersja D. Oczywiście z licznikiem i softem prawie wszystko się udało poza needle staing musiałem ręcznie wklepać eeprom bo dush dump odrzucał eeprom z golfa, ale się udało
Oczywiście chciałem iść za ciosem i posiadając nawigację chciałem podłączyć ją pod licznik, zaczęło się szukanie info w necie. Wszyscy twierdzą, że MFD wer. D nie będą działać z licznikiem 3B0 920 849C, więc pomyślałem jak się nie uda to trzeba będzie kupić licznik z końcówką 847. Spróbowałem, po dołożeniu 3 kabelków do wiązki licznika i odpowiednim kodowaniu, wszystko bangla jak należy, fis działa z nawigacją i rds. Myślę jednak że to kwestia eepromu z golfa tego 1J0 920 846G, ale wychodzi na to że mamy pewną przewagę nad Passatami i możemy się cieszyć pełną opcją na starym sprzęcie. Jeszcze czeka mnie starcie z obudową, moja była MotoMeter a "nowy" licznik to VDO ponoć w tą stronę da radę, spróbuję i dam znać czy tak jest.
Wielkie podziękowanie dla bolo9823
Niestety licznik motometer do obudowy VDO nie pasuje, ale odwrotnie da radę tylko trzeba wyciąć kilka łapek.
Re: [MK4] Modyfikacja liczników (Needle Staging), montaz nowych liczników.
Witam. Skorzystałem z powyższego opisu (tak ogólnie to pełen szacun dla autora) i zakupiłem licznik od paska 3B0 920 849C, poza tym mam nawigację MFD wersja D. Oczywiście z licznikiem i softem prawie wszystko się udało poza needle staing musiałem ręcznie wklepać eeprom bo dush dump odrzucał eeprom z golfa, ale się udało
Oczywiście chciałem iść za ciosem i posiadając nawigację chciałem podłączyć ją pod licznik, zaczęło się szukanie info w necie. Wszyscy twierdzą, że MFD wer. D nie będą działać z licznikiem 3B0 920 849C, więc pomyślałem jak się nie uda to trzeba będzie kupić licznik z końcówką 847. Spróbowałem, po dołożeniu 3 kabelków do wiązki licznika i odpowiednim kodowaniu, wszystko bangla jak należy, fis działa z nawigacją i rds. Myślę jednak że to kwestia eepromu z golfa tego 1J0 920 846G, ale wychodzi na to że mamy pewną przewagę nad Passatami i możemy się cieszyć pełną opcją na starym sprzęcie. Jeszcze czeka mnie starcie z obudową, moja była MotoMeter a "nowy" licznik to VDO ponoć w tą stronę da radę, spróbuję i dam znać czy tak jest.
Wielkie podziękowanie dla bolo9823
Fajnie, ze sie udało i przy okazji dałes dowód ze z wersją D wszystko bedzie smigać. Sam sie zastanawiałem nad montażem ori nawigacji, zeby miec informacje na fisie, ale jak pomyslałem o tych starych mapach to nie za bardzo chciałem w to inwestowac Za to zamontowałem sobie radio ori z golfa 7 a na fisie mam informacje o predkosci, napeciu itd. myśle ze to dobry kompromis
Daje podgląd jak to mniej wiecej wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=JFq-bDfK6T0 https://www.youtube.com/watch?v=VJ0GyS1yAqQ