Strona 3 z 4

: czw lis 15, 2007 17:21
autor: mcyplik
Pytanie:)

Problem z pompą paliwa przy silniku 9a w moim kabrio jest podczas przeszczepu.
problem polega na tym ze pompa pracuje ale gdy silnik chce odpalic przestaje podawac paliwo co może byc tego przyczyna?

prosze o podpowiedz w tej sprawie

: pt lis 16, 2007 23:33
autor: garczus
moze zle jest podpiety przekaznik pod stacyjke. Stacyjka ma pozycje odlaczania obciazen przy rozruchu i moze tam masz pompe podłaczona.

: pt lip 17, 2009 15:45
autor: niewrazliwy
Dzień Dobry. Jest to mój pierwszy post na tym forum ale liczę na pomoc. Więc zacznę od początku... miałem "niefortunny" wypadek i znalazłem się moim golfem 1 Cabrio w wodzie ;/ po osuszeniu silnika (1.8 Gti) powstał problem, ponieważ rozdzielacz paliwa nie podaje Benzyny na cylindry (wszędzie indziej daje) Sprawdzałem i na 100 % nie dostała się tam woda wiecie może jaka jest tego przyczyna. z góry dzięki za odpowiedź :)

: ndz wrz 13, 2009 02:10
autor: baunlie
Czy ktoś z forumowiczów może wie czy w mk1 1.6 87' karmann'a są regulowane zawory ?

: czw paź 08, 2009 16:35
autor: zycho
Witam!
Mam problem z silnikiem. Gdy odpalam rano obroty mam na ok 1300 nawet do 1600 to zależy od temp na zewnątrz im niższa temp. tym większe obroty i gdy jeżdżę silnik się rozgrzewa a obroty to samo nie spadają. Gdy zgaszę i zostawię na np. 15 min. jest ok w granicach 800-900.
Co mam zrobić i gdzie zajrzeć.

[ Dodano: 08 Paź 2009 16:37 ]
Bym zapomniał silnik JH 1.8 mechaniczny wtrysk.

: czw lis 05, 2009 15:37
autor: kisielek
zycho pisze:Witam!
Mam problem z silnikiem. Gdy odpalam rano obroty mam na ok 1300 nawet do 1600 to zależy od temp na zewnątrz im niższa temp. tym większe obroty i gdy jeżdżę silnik się rozgrzewa a obroty to samo nie spadają. Gdy zgaszę i zostawię na np. 15 min. jest ok w granicach 800-900.
Co mam zrobić i gdzie zajrzeć.

[ Dodano: 08 Paź 2009 16:37 ]
Bym zapomniał silnik JH 1.8 mechaniczny wtrysk.

sprawdź czujnik temperatury (jest odpowiedzialny za ssanie)
miałem podobne problemy i po wymianie czujnika jest dużo lepiej

: czw lis 05, 2009 17:30
autor: zycho
Kisielek, ale który to czujnik?

[ Dodano: 05 Lis 2009 16:36 ]
Obrazek
Czyżby ten czujnik.

: wt maja 04, 2010 13:50
autor: borys4222
mam problem z moim mk3 1.6 benzyna cabrio 1995r pali dużo, i jest bardzo słaby napoczątku był słaby i nie chciał wogóle zapalać a jak była wilgoć to palenie graniczyło z cudem wymieniłem kopułkę, palec, świece ,kable został ustawiony zapłon teraz pali a le nadal jest bardzo słaby ale c o jest nie tak to cały czas pokazuje się błąd czujnika halla wymieniłem go i nadal jest błąd co to może być ja ktoś ma jakiś pomysł to pomużcie dzieki :goof: :chytry:

Re: Silnik - pomoc techniczna

: ndz gru 19, 2010 20:58
autor: Łukasz_Rapik
Witam! Posiadam vw golf mk1 1.8 90PS
Chciałbym pomalować silnik ze skrzynią. Czym radzicie to zrobić?
Silnik będzie cały rozebrany do najmniejszego elementu, ponieważ chce zrobić mu kapitalny remont.
Co myślicie o proszkowym malowaniu?

Re: Silnik - pomoc techniczna

: śr gru 22, 2010 16:58
autor: Kapa
a umnie jak jest zimny to ledwo co pali jak zapali to pochodzi 3 sekundy i zgasnie. dopiero tak za 7-9 razem odpali i chodzi ale przez 1 min nie mozna dodac gazu bo gasnie. jaka jest przyczyna ?? mk2 1,6 70km 88r

Silnik - pomoc techniczna

: śr gru 22, 2010 17:21
autor: nowy13
filterek paliwa zmieniałeś kiedyś ? Może się przypchał.
pompa paliwa chodzi ?

Silnik - pomoc techniczna

: czw gru 23, 2010 15:56
autor: Kapa
a moze to byc od czujnika temperatury silnika?? ze jak zimny to za mało paliwa dostaje? bo jak silnik ciepły to pali normalnie

Silnik - pomoc techniczna

: czw gru 23, 2010 20:14
autor: nowy13
może być. Masz taki niebieski czujnik ?

Re: Silnik - pomoc techniczna

: śr sty 26, 2011 21:03
autor: zuo7
Chlopaki. Potrzeba mi sie dowiedzieć co za część na zdjeciu , zaznaczona na czerwono - zaraz nad zbiorniczkiem cieczy chlodzacej. Autko to Golf MK1 cabrio 1.8 8v

http://zapodaj.net/81a31501633e.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Duze , abyscie dobrze widzieli ;]